Gå til innhold

Krype under dynen


Kizza1365380506

Anbefalte innlegg

Kizza1365380506

Idag har jeg bare lyst å krype under dynen. Har en utrolig rastløshet inni meg. Kanskje det har noe med at jeg har vært ganske høy denne uken, eller kanskje det har med å gjøre at det kan komme en viktig avgjørelse i mitt liv neste uke. Jeg vet ikke. Jeg skjelver, er trøtt og er helt utafor.

Pokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

*klem*

Vil du fortelle?

Tusen takk.

Krøp nettopp under dynen ett par timer. Tok meg to paracet og la meg. Det var godt men nå er uroen tilbake igjen. Min viktige avgjørelse er om jeg skal ta en ny jobb jeg har fått tilbud om. Det vil si å miste mange gode kolleger som har vært en stor støtte for meg i disse vanskelige årene. Jeg vet jo hvordan det vanligvis går når en bytter jobb. En mister kontakten etter hvert. Men så er det ett steg høyere opp på stigen for meg pluss at jeg får ganske mye mer lønn.

Ja så har jeg vært ganske høy forrige uke da. Jeg følte at nå klarer jeg alt. Jeg taklet å være med ut med min mann og hans kolleger utrolig bra. Jeg har følt meg utrolig usårbar og fikset opp i mange småproblemer.

Så jeg vet ikke hva det egentlig går i og det plager meg.

Klem igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake1365380469

Tusen takk.

Krøp nettopp under dynen ett par timer. Tok meg to paracet og la meg. Det var godt men nå er uroen tilbake igjen. Min viktige avgjørelse er om jeg skal ta en ny jobb jeg har fått tilbud om. Det vil si å miste mange gode kolleger som har vært en stor støtte for meg i disse vanskelige årene. Jeg vet jo hvordan det vanligvis går når en bytter jobb. En mister kontakten etter hvert. Men så er det ett steg høyere opp på stigen for meg pluss at jeg får ganske mye mer lønn.

Ja så har jeg vært ganske høy forrige uke da. Jeg følte at nå klarer jeg alt. Jeg taklet å være med ut med min mann og hans kolleger utrolig bra. Jeg har følt meg utrolig usårbar og fikset opp i mange småproblemer.

Så jeg vet ikke hva det egentlig går i og det plager meg.

Klem igjen

Lykke til, uansett!

Du har min støtte.

Håper uroen forsvinner!

Forhåpentligvis gjør den det når dette med jobben din roer seg/ det blir avgjort!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Lykke til, uansett!

Du har min støtte.

Håper uroen forsvinner!

Forhåpentligvis gjør den det når dette med jobben din roer seg/ det blir avgjort!

:)

Takk, det tror jeg og. Det har dratt sånn ut. Men de har jo god tid i og med at jeg ikke skal begynne før etter ferien.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jake1365380469

Takk, det tror jeg og. Det har dratt sånn ut. Men de har jo god tid i og med at jeg ikke skal begynne før etter ferien.

Klem fra

Håper uansett det ordner seg!

Slike ting kan dessverre skape mye uro, hvis de ligger og "sviver" i tankene, urten å få en avklaring....

Håper du føler deg bedre snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kizza1365380506

Håper uansett det ordner seg!

Slike ting kan dessverre skape mye uro, hvis de ligger og "sviver" i tankene, urten å få en avklaring....

Håper du føler deg bedre snart!!

Takk du er den beste! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest finnguala

Tusen takk.

Krøp nettopp under dynen ett par timer. Tok meg to paracet og la meg. Det var godt men nå er uroen tilbake igjen. Min viktige avgjørelse er om jeg skal ta en ny jobb jeg har fått tilbud om. Det vil si å miste mange gode kolleger som har vært en stor støtte for meg i disse vanskelige årene. Jeg vet jo hvordan det vanligvis går når en bytter jobb. En mister kontakten etter hvert. Men så er det ett steg høyere opp på stigen for meg pluss at jeg får ganske mye mer lønn.

Ja så har jeg vært ganske høy forrige uke da. Jeg følte at nå klarer jeg alt. Jeg taklet å være med ut med min mann og hans kolleger utrolig bra. Jeg har følt meg utrolig usårbar og fikset opp i mange småproblemer.

Så jeg vet ikke hva det egentlig går i og det plager meg.

Klem igjen

Forstår godt at det er et dilemma for deg og at du vil begge deler.

Jeg har ikke så mange som støtter meg opp, men kan ikke klage, noen få har jeg.

Likevel er det utrolig viktig å være i et arbeidsmiljø hvor man føler seg trygg.

Prøv å tenk etter om du ville angret dersom du sa nei..

*stor klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg hadde nettopp et vanskelig valg jeg måtte ta. Det som hjalp var å snakke om dette med en som var "upartisk". Han sa at ingen kunne velge for meg, det måtte jeg gjøre selv, men det som er viktig var å bestemme seg for en ting, ikke vingle mellom det ene eller det andre, men gå for det valget jeg tok. Altså bestemme seg, og slå seg til ro med det.

Det er også viktig å huske at det ikke er en livsviktig avgjørelse. Hvis du velger å bli i jobben, eller hvis du velger å starte i en ny jobb vil livet ditt likevel fortsette, du vil være deg. Om du velger ny jobb er det fortsatt mulig å holde kontakt med gamle kollegaer. Om du velger å bli i jobben vil du likevel ha en fast inntekt.

Vet ikke om dette hjalp. Jeg vet det er vanskelig med avgjørelser. Lykket til: )

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Forstår godt at det er et dilemma for deg og at du vil begge deler.

Jeg har ikke så mange som støtter meg opp, men kan ikke klage, noen få har jeg.

Likevel er det utrolig viktig å være i et arbeidsmiljø hvor man føler seg trygg.

Prøv å tenk etter om du ville angret dersom du sa nei..

*stor klem*

Takk! Allid gode råd som vanlig. Jeg har ett halvt år å angre meg på så jeg tror jeg prøver.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Hei.

Jeg hadde nettopp et vanskelig valg jeg måtte ta. Det som hjalp var å snakke om dette med en som var "upartisk". Han sa at ingen kunne velge for meg, det måtte jeg gjøre selv, men det som er viktig var å bestemme seg for en ting, ikke vingle mellom det ene eller det andre, men gå for det valget jeg tok. Altså bestemme seg, og slå seg til ro med det.

Det er også viktig å huske at det ikke er en livsviktig avgjørelse. Hvis du velger å bli i jobben, eller hvis du velger å starte i en ny jobb vil livet ditt likevel fortsette, du vil være deg. Om du velger ny jobb er det fortsatt mulig å holde kontakt med gamle kollegaer. Om du velger å bli i jobben vil du likevel ha en fast inntekt.

Vet ikke om dette hjalp. Jeg vet det er vanskelig med avgjørelser. Lykket til: )

mvh

Takk skal du ha. Det er veldig uvanlig for meg å ha sånne problemer med å ta valg. Jeg har alltid kunnet slå meg til ro med det jeg har gjort. Men denne gangen er det mye vanskeligere. Men jeg tror nok jeg må gjøre som du sier. Ta ett valg og stå for det. Jeg har jo 6 mnd angrefrist. Det er jo utrolig generøst.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...