Gå til innhold

slik jeg har det nå


Gjest trrrish

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Er det normalt eller er det depressivt. Har det ikke vondt, men det er ikke så ekstatisk som når jeg er hypoman. Men kanskje det ekstatiske er det normale, der man orker alt. For normale folk orker jo gjøre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du rastløs?

Sover du om natten? Er det avvik i forhold til det behovet du normalt har?

Er du mer impulsiv enn vanlig?

Gjør du ting som du tror du kan angre på når du tenker deg om?

Nyt at du har mer overskudd ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Er du rastløs?

Sover du om natten? Er det avvik i forhold til det behovet du normalt har?

Er du mer impulsiv enn vanlig?

Gjør du ting som du tror du kan angre på når du tenker deg om?

Nyt at du har mer overskudd ihvertfall! :)

jeg er ikke ekstatisk nå, jeg bare lurer på når jeg er det, om jeg er hypoman eller normal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke ekstatisk nå, jeg bare lurer på når jeg er det, om jeg er hypoman eller normal...

Hadde du vært hypoman så hadde du nok ikke fundert på om du var normal eller ei. Det har man da ikke tid til når man er hypoman? ;)

Nei, det er ikke godt å si gitt. De som ser deg daglig og kjenner til sykdommen din kan nok svare deg.

Kontrastene blir

store når en er langt nede og kommer ovenpå igjen så jeg skjønner at du stiller deg spørsmålet.

Noen har tegn som tyder på at de er hypomane som at de feks nynner og synger mye, ler helt uten grunn eller at de nesten ikke føler sult eller tretthet. Har du noen slike "tegn" som kan hjelpe deg å finne ut hvor du er hen på skalaen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trrrish

Hadde du vært hypoman så hadde du nok ikke fundert på om du var normal eller ei. Det har man da ikke tid til når man er hypoman? ;)

Nei, det er ikke godt å si gitt. De som ser deg daglig og kjenner til sykdommen din kan nok svare deg.

Kontrastene blir

store når en er langt nede og kommer ovenpå igjen så jeg skjønner at du stiller deg spørsmålet.

Noen har tegn som tyder på at de er hypomane som at de feks nynner og synger mye, ler helt uten grunn eller at de nesten ikke føler sult eller tretthet. Har du noen slike "tegn" som kan hjelpe deg å finne ut hvor du er hen på skalaen?

jeg nynner og synger og ler uten grunn ja. ikke nå altså, men når jeg er "hypoman" (hvis jeg i det hele tatt er hypoman de gangene ) er det altså ikke nå. Nå er jeg midt i mellom, kjedelig og tamt...har lyst på store følelser, ikke dette avgrunnet her.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg nynner og synger og ler uten grunn ja. ikke nå altså, men når jeg er "hypoman" (hvis jeg i det hele tatt er hypoman de gangene ) er det altså ikke nå. Nå er jeg midt i mellom, kjedelig og tamt...har lyst på store følelser, ikke dette avgrunnet her.....

Skjønner godt at du lengter etter en skikkelig opptur.

Jeg har fått med meg at du har vanskeligheter med å godta en bipolar-diagnose. Håper at du finner ut av det snart også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...