Gå til innhold

vin og luft imagen pluss katt kontra baby

Anbefalte innlegg

mirja1365380668

jeg er en dame på53 år som har beynt å nyte et glass vin på fredagskvelder....jeg har ikke drukket noe vin i det hele tatt før. Jeg har alltid vært plaget med luft i maven,men nå har det blitt verre og jeg har funnet ut at det er på lørdagsettermidager det starter og hele kvelden er ødelagt p.g.a. vondt i maven.Kan det tilskrives vinen...jeg sjekker meg ellers hos lege,men kan vin forårsake slike plager ca.16 timer etterpå...jeg er ellers bekymret fordi vår sønn og svigerd. som har to innekatter i oslo og nå venter de barn. Er ikke kattene en trussel...de ligger overalt og jeg tenker på faren med å legge seg oppa en baby...

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Ang. vin så kan jeg bare si at jeg reagerer selv dersom vinen er litt sur. Men jeg får vondt i magen formiddagen etterpå. Kan du ikke teste det ut da? Det ville jeg gjort.

Ang. kattene ville jeg nok holdt dem adskilt fra barnet iallefall i begynnelsen. Iogmed at de ligger overalt og kurver o.l. er jo det kjekkeste de vet.

Mvh

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Luft i magen er neppe en direkte årsak til vin-drikking. Du bør imidlertid være påpasselig med å få i deg nok vann samtidig med vin-drikking. Du får prøve noen uker uten vin for å se om dette har oen påvirkning. Tenk ellers på om du har noe annerledes kosthold eller endrete rutiner på fredag eller lørdager. det er sjelden at katter legger seg oppå babyer, men man skal ikke la babyen være alene med babyen uansett. Trekk over vognen eller sengen er effektivt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...