Gå til innhold

Nybakt mamma/fødselspsykose


Gjest mia-veronica

Anbefalte innlegg

Gjest mia-veronica

Nå går det fremover, etter en ganske tøff start for oss alle tre! Er hjemme igjen, etter at jeg ble innlagt på skjerma rett etter fødselen. Ble så dårlig, og det har jeg kjempedårlig samvittighet over! Føler jeg ødela hele opplevelsen for samboeren min og ungen stakkars, som jeg ikke kunne ha hos meg hele tida!

Var innlagt noen uker. Det var ganske fælt, skjønte ikke helt at det var mitt barn, så rart det enn høres ut. De kom med henne noen timer hver dag, og etterhvert som ting roet seg, så ble det til at jeg gledet meg til det.

Nå er vi hjemme og det går bedre for hver dag. har jo endel hjelp her, så jeg får hvilt meg. Syns det er et under at jeg har et barn nå, hun er bare sååå skjønn!

Vi går til samtaler hver uke, samboeren min og meg. Det syns vi er bra, med alt som har hendt. Nå håper vi det vil gå bra etterhvert. Syns kommunen har stilt veldig opp for oss. Og de på sykehuset er veldig flinke, de fikk oss jo gjennom dette her.

Nå skal jeg bare kose meg sammen med de to som betyr så uendelig mye for meg. Jeg er kjempeheldig, syns jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk bare lyst til å ønske deg lykke til i tiden fremover :-)

Godt å høre din opplevelse av at folk forsøker å hjelpe dere som best de kan, og at du nå kan glede deg over å ha fått barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mia-veronica

Fikk bare lyst til å ønske deg lykke til i tiden fremover :-)

Godt å høre din opplevelse av at folk forsøker å hjelpe dere som best de kan, og at du nå kan glede deg over å ha fått barn.

Takk skal du ha! Ja, jeg syns vi har fått god hjelp. Vi føler oss godt "ivaretatt" både jeg og kjæresten min. Med alt som har skjedd under svangerskapet og etter fødselen, er det endel å ta tak i. (Det beste for oss alle hadde jo vært at jeg var frisk, men sånn som det nå engang er, forsøker man å gjøre det beste ut av det.)

Jeg er så takknemlig for de på sykehuset. Det er de samme jeg får som miljøkontakter og det syns jeg er stor fordel. Så kjenner vi liksom til hverandre fra før. De vet hva som har fungert/ikke fungert og jeg tror at det er veldig viktig.

Har lest igjennom noen av innleggene her og ser at det har hendt triste ting her i det siste. Det var forferdelig leit! Setter mine problemer i et annet lys, føler jeg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...