Gå til innhold

Så godt at jeg ikke var alene alikevel

Anbefalte innlegg

blizz1365380644

Tenk at jeg ikke har vist om denne siden. Så godt å ha noen å gråte med som jeg ikke trenger å forklare hvorfor til- Fra tunnelsyn, øresus og en jævlig dag på jobb. Sliter vettet av meg for tiden. Jeg har gått i terapi for noe år siden. Tror det hjalp litt. I hvert fall så vil jeg gjerne komme meg videre. Har mann og barn og ett liv- men alikevel-spøkelsene har en tendens til å dukke opp. Kan ikke huske at det har vært så tungt som nå. Gråter, depper, våkner uten å ha sovet, Alt er svært vanskelig. Aner ikke hvem jeg skal snakke med- dette er liksom ikke ett emne for "vanlige folk" vet ikke om jeg orker å stå i kø for mer terapi- men så fant jeg denne siden- Trodde jeg var over det værste. Mine overgrep er fra jeg var bitteliten- til jeg var 12 år-husker ganske mye. Overgriper er død- av eget ønske. Har liksom alltid vært en som klarer meg- men nå kjennes det ut som jeg går litt i stykker. har ikke noe annet ord på det. Håper det går over. Glad jeg fant dere.

:o)) blizz

Fortsetter under...

blizz1365380644

Velkommen, blizz! Her er du ikke alene med noen ting. Ingen tanker er rare, ingen følelser unormale...

Håper denne siden vil hjelpe deg litt på vei!

har bare lyst til å si tusen takk-føler meg litt mindre ensom :o)

blizz

• 1 måned senere...

har bare lyst til å si tusen takk-føler meg litt mindre ensom :o)

blizz

Hei

Jeg har vært gjennom det samme som deg. Mange ganger så føler jeg at andre mennesker tar så lett på både det ene og det andre. De har så mye energi å ta av. Det kan jeg også ha i perioder. men, så slår spøkelsene til igjen og det blir svært så tungt å komme gjonnom dagene, fullstendig tappet for energi, pågangsmot og rett og slett bare har lyst til en ting -SOVE og håpe at alt det vonde er borte når man våkner.

Ofte blir dagen etterpå bittelitt bedre og til slutt kan man klare å le høyt av en god historie og skikkelig overraske seg selv med både smittende latter og glimt i øyet.

Men det som har blitt fra oss ligger der å murrer fra tid til annen.........kanskje vi bare må leve med det?

Har gått i terapi og mener selv at jeg ikke får noe mer ut av det og kan godt snakke om hva som skjedde uten at det blir så fryktelig lengre. Men jeg tror nok innerst inne legger jeg et lokk over følelsene bare for å bli hørt og få forståelse. Begynner jeg å grine får jeg jo ikke sagt stort...

Det var noen ord i natten.

• 1 måned senere...
blizz1365380644

Hei

Jeg har vært gjennom det samme som deg. Mange ganger så føler jeg at andre mennesker tar så lett på både det ene og det andre. De har så mye energi å ta av. Det kan jeg også ha i perioder. men, så slår spøkelsene til igjen og det blir svært så tungt å komme gjonnom dagene, fullstendig tappet for energi, pågangsmot og rett og slett bare har lyst til en ting -SOVE og håpe at alt det vonde er borte når man våkner.

Ofte blir dagen etterpå bittelitt bedre og til slutt kan man klare å le høyt av en god historie og skikkelig overraske seg selv med både smittende latter og glimt i øyet.

Men det som har blitt fra oss ligger der å murrer fra tid til annen.........kanskje vi bare må leve med det?

Har gått i terapi og mener selv at jeg ikke får noe mer ut av det og kan godt snakke om hva som skjedde uten at det blir så fryktelig lengre. Men jeg tror nok innerst inne legger jeg et lokk over følelsene bare for å bli hørt og få forståelse. Begynner jeg å grine får jeg jo ikke sagt stort...

Det var noen ord i natten.

Hei

Så rart. Blir helt glad og varm inni meg når noen sier at de kjenner det sånn som meg. Det er vel ensomhetsfølelsen som forsvinner noen øyeblikk. Du sa det så fint- noen ganger kan jeg le og faktisk få glimt i øyet. Får håpe vi får le mye og får mange glimt i øyet

:o))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...