Gå til innhold

kul/blemme

Anbefalte innlegg

Gjest hva er dette?

Jeg har nå fått en fast velavgrenset rød kul/blemme på den ene ytre kjønnsleppen.. fikk den for en måned siden, den har ikke forsvunnet eller endret form siden.. Jeg har ikke noe liknende andre steder, lurer på hva dette kan være?

Har ubeskyttet samleie med typen. Men ser ikke ut som han har noen..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140183-kulblemme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Jeg må selvfølgelig ta forbehold om at jeg ikke har undersøkt deg, og derfor alle forsøk på å diag nostisere dette må tas med en klype salt. For det første så høres ikke som det har noe med seksualt overført infeksjon å gjøre. Det som er kanskje mes sannsynlig at du har en talgkjertel med forstoppelse i utførselen, eventuelt infisert med noen relativt snille bakterier. Er det en skikkelig infeksjon vil du ha andre symptomer også, ikke minst smerter. Mitt forslag er at om det ikke går over av seg selv må du vise til en lege, som sannsynligvis vil åpne det og skaffe avløp. Men ikke gjør det selv, det vil ofte føre til at det blir infisert med flere andre bakterier, og det kan bli atskillig verre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140183-kulblemme/#findComment-879582
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...