Gjest glutes Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Hei Har betennelse i setemuskulaturen min. Har hatt det i noen måneder nå og det er ganske smertefullt til tider. I det siste har jeg hatt veldig hodepine. Kan det komme av betennelsen tro? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Hadde det ikke vært for at det høres ut som om du har det veldig vondt, hadde jeg tenkt å si noe stygt. Men jeg skal la vær, så kan du lure på hva det var ) Seriøst! Kan det være at du sitter skjevt nå for tiden. Og at du kanskje går litt feil. Ofte når noen har en betennelse i en muskel så kan en se forplantningssmerter. Det vil si at du bruker andre muskler for å minske smertene ved belastning på den muskelen som gjør vondt. Skjønte du det? Jeg tenker at du kanskje har gått/sittet så skjevt at du har fått forplantningssmerter via ryggen til nakken og derav hodepine. Dette er selvfølgelig bare ett forslag. Mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Det er ikke noe uvanlig å få hodepine ved betennelser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.