Gjest Raggarpoket Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Har siden torsdag vært svimmel, kvalm, til tider litt frysen og føler meg skikkelig slapp og uvel. Jeg pleier å være våken og opplagt selv om jeg er sliten, men nå har jeg mest lyst til å sove hele tia... I går fikk jeg skikkelig vondt i hode, og vondt i kroppen. Spes ryggen. Kanskje det er et virus på gang? Noen som har noen ide om det feiler meg noe? Eller er det noe som går? Innmari kjipt... Føler meg ikke syk nok til å være hjemme, men ikke god nok til å være på jobb.... 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Det går en superfestlig magesyke her i byen for tiden iallefall. Den går på akkurat det du sier. Men med diare og oppkast. Få ikke håpe det er det du har fått. Mvh 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. mars 2004 Skrevet 16. mars 2004 Nyrebekkenbetennelse. Ta en urinprøve og sjekk hos legen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.