Gå til innhold

Depresjon


Toril27

Anbefalte innlegg

Hei.. Jeg er EN jente på 27 År. Har kommet så langt at jeg føler at jeg har mistet alt i livet mitt. Er så motløs at jeg ikke klarer å takle dagene som kommer. vil bare sove dem bort. livet er blitt et eneste kaos. Har en samboer som prøver å hjelpe meg,men d ender aldri md noe godt. Har en eks, psykopat,md d mener jeg ordentli psykopat. Vårt felles barn,en gutt på 4 år, har havnet i klørne på han. gutten blir bare brukt som et våpen, i en kamp for å få meg tilbake... Noe hverken familievernkontoret, barnevernet eller helsesøster forstår. jeg er blitt stemplet av han som alkoholiker, rusmisbruker, ja d verste... Noe jeg ikke er. jeg føler at jeg kommer ingen vei for han har vært på forskudd i alt som heter kontorer å hengt meg ut. føler meg så maktesløs, blir ikke trodd i d hele tatt føler jeg...... Har alldri søkt råd hos lege for jeg tør ikke. Men vet at d er på tide.. Har vurdert å gi opp,men da tenker jeg på sønnen min,å det hjelper meg.... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre...Livet mitt er snart null verdt......... Noen som kan gi meg noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sorimori

Først og fremst, kom deg til lege! Det finnes medisiner for depresjoner evnt henvisninger til psykolog. Først må du få hjelp med disse problemene for at du skal kunne finne styrke til å kjempe for barnet ditt.

Ta kontakt med barnevernet, hvis det allerede er en barnevernsak. Da har dere en eller to barnevernkuratorer som er "deres". Ta kontakt med han eller henne og fortell hvordan du har det. Også at du søker hjelp for det som er vanskelig i livet ditt. Dette er et menneske som vil det beste for barnet ditt. For å kunne avgjøre hva som er det beste for barnet ditt, må han/hun ha alle relevante opplysninger. Vil tro du sitter inne med en del der, som mor. Det er viktig for deg (og for barnevernet!) å ha en god dialog med barnevernet. Samarbeid er til det beste for ditt barn. Hvis du har samarbeidsproblemer med din barnevernkurator, be om å få en annen.

Og sist men ikke minst, gi ikke opp. Vi mennesker har iboende en enorm styrke når det gjelder. Ta den fram nå. Og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...