Gå til innhold

Til NHD:bivirkning lamictal?


Gjest anouschka78

Anbefalte innlegg

Gjest anouschka78

Hei!

Jeg har adhd og har prøvd lamictal i ca.en uke. 25 mg, problemet er at jeg ikke får sove av de. Søvnen er urolig og jeg har mareritt.

Har tidligere sluttet med ritalin pga.for mye tretthet. Nå skjønner jeg ingen ting. Tenker at lamictal kun vil virke på humørsvingningene ikke på mine adhd symptomer..

Bør jeg slutte eller skal dette gi seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anouschka78

Glemte å spørre om dette...

Kan lamictal kombineres med ritalin/concerta eller straterra i små doser? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ung jente-76

Hei! du kan lese litt om medisiner på www.felleskatalogen.no bruker selv Lamictal, ble trøtt de 1.ukene, er nå oppe i 400mg, trøttheten er borte, men gikk også den første stunden og var trøtt og veldig kvalm, men dette har gitt seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Jeg er ikke plaget av ADHD men er bipolar. Jeg bruker lamictal og hadde noen plager da jeg trappet opp men de varte bare noen dager og så gikk det over. De har ikke plaget meg siden.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...