Gå til innhold

Sliter!


berbix

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ei jente på 37 år,syntes jeg har slitt med psyken min så lenge jeg kan huske.Angst, depresjoner,dårlig selvtillit osv.Har gått hos psykolog og prøvd antidepressiva som j\ikke hadde noen virkning.Har hatt en grei barndom,men da jeg var ca.1 år var mamma borte fra meg i 2 mnd,ute å seilte med pappa. Jeg vekslet da med å være annenhver uke hos mine besteforeldre. Faren min sluttet å seile da jeg var fire. Har aldrig hatt noe godt forhold til ham,har alltid vært redd ham, vet ikke hvorfor han sa eller gjorde aldrig no. Forholde til mamma har heller ikke vært bra,var veldig knyttet til mormor som jeg var mye hos som liten.Hun døde da jeg var 18.Fikk barn da jeg var 16, forholdet til barnets far varte til jeg var 19,da fant jeg en ny mann.Fikk sønn nr.2 da jeg var 21, dette forholdet varte i 14 år.Det var 14 år med psykisk terror. Da jeg varr 18 misbrukte bestefaren min meg seksuelt (ikke samleie). Føler meg utrygg sammen med folk jeg ikkr kjenner veldig godt. Lurer på om jeg har en unnvikende,avhengig el.borderline pf. Når jeg blir deprimert kommer det som kastet på meg. Drikker litt for mye i perioder hvor jeg sliter mye, føler da at "sperrene"slipper taket. Går på attføring og skal begynne på skole til høsten,men er redd for hvoran det vil gå pga.psyken min. Spurte psykologen om en pers.test for å finne ut hva som feilte meg,men det avviste hun.Har du noen gode råd? Tror du ECT kan være noe for meg. Har hørt at hvis primærtilknytningen er dårlig, vil man slite resten av livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...