Gå til innhold

Anbefalte innlegg

jeg kan hver dag klemme ut hvit melkelignende væske fra brystvorten. jeg er ikke gravid, er 22år. jeg spurte legen om jeg hadde for mye av hormonet prolaktin, men hun sa at det var helt normale prøver. jeg er plaget av angst..så jeg blir litt bekymret av dette. leste en plass at hjernesvulst kunne føre til melk i brystene utenom gravivditet..blir litt redd da..noen som vet hva dette kan være? håper på svar så fort som mulig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140512-melk-i-brystet-ikke-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Har hørt om andre som får dette og spesielt rett før mesen. Jeg hadde det også men jeg har født to barn. Har vært på mammografi og det er ingenting i veien med meg. Men du kan jo bestille mammografi eller snakke med en gynekolog om du er usikker.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...