Gå til innhold

Blærebetennelse?

Anbefalte innlegg

desiredillusion

Hei

Jeg har nå de siste dagene opplevd det jeg tror kan være blærebetennelse. Jeg må løpe på toalettet hele tiden (har følelsen av å måtte på toalettet bare ti minutter etter siste vannlating), og etter å ha lest en del innlegg her på nettstedet deres, har jeg akkurat samme symtomer som andre med blærebetennelse. Først varte det i to dager, var omtrent borte neste dag, også kom det tilbake for to dager siden. Jeg har lest at dette gjerne skyldes tarmbakterier som "kommer seg opp" i blæren på kvinner...

Jeg har nå akkurat kommet hjem fra et lengre opphold i Thailand, og der ble det jo en del turer på byen, hvor man måtte legge et besøk innom en del mindre rene toaletter (som kjent er jo ikke standarden like bra som her i Norge), men må man så må man... Jeg lurer da på, kan jeg ha fått blærebetennelse av dette?

Håper noen kan svare meg :)

Mvh,

desiredillusion

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140585-bl%C3%A6rebetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...