desiredillusion Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hei Jeg har nå de siste dagene opplevd det jeg tror kan være blærebetennelse. Jeg må løpe på toalettet hele tiden (har følelsen av å måtte på toalettet bare ti minutter etter siste vannlating), og etter å ha lest en del innlegg her på nettstedet deres, har jeg akkurat samme symtomer som andre med blærebetennelse. Først varte det i to dager, var omtrent borte neste dag, også kom det tilbake for to dager siden. Jeg har lest at dette gjerne skyldes tarmbakterier som "kommer seg opp" i blæren på kvinner... Jeg har nå akkurat kommet hjem fra et lengre opphold i Thailand, og der ble det jo en del turer på byen, hvor man måtte legge et besøk innom en del mindre rene toaletter (som kjent er jo ikke standarden like bra som her i Norge), men må man så må man... Jeg lurer da på, kan jeg ha fått blærebetennelse av dette? Håper noen kan svare meg Mvh, desiredillusion 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/140585-bl%C3%A6rebetennelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.