rufsetufsa Skrevet 18. mars 2004 Skrevet 18. mars 2004 Long time, no see. Hvordan går det med deg? Og elskeren? Og han oppblåsbare? Og alle støvsamlerene i glassmonteren? *gliser* 0 Siter
tigertrollet Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Hei på du, tufsa! Du er vel oppdatert forsåvidt via sms om tingenes tilstand; elskeren, mine bestillinger hos Cupido osv. Men bare spør;-P Det ble en stille helg, men det blir mer fra sommeren av!!! Godt å få deg tilbake til sivilisasjonen igjen..*S* 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Skrevet 9. mai 2004 Hei på du, tufsa! Du er vel oppdatert forsåvidt via sms om tingenes tilstand; elskeren, mine bestillinger hos Cupido osv. Men bare spør;-P Det ble en stille helg, men det blir mer fra sommeren av!!! Godt å få deg tilbake til sivilisasjonen igjen..*S* Denne meldingen skrev jeg før din månedlige oppdatering. Nysgjerrig, vet du. Siden jeg ikke har noe sexliv selv, er det litt spennende å høre om ditt. ;-P 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.