Gå til innhold

NHD: Hva slags meds passer for meg?


Gjest giroppsnart

Anbefalte innlegg

Gjest giroppsnart

Dette ble litt lenger enn planlagt, men håper du gidder å lese. Skal til medisinvurdering til uka...

1. Føler at jeg er deppa stort sett hele året, ihvertfall senket stemningsleie, men jeg kan ha et par lyse timer i løpet av en dag.

Tok en scid nylig og skåret i veldig høyt på depresjon og tvang. Har ikke tvangshandlinger.

I tillegg var jeg ikke helt ærlig på alle spm, så jeg har nok en god del mer angst enn det som kom fram. Skåret minimalt på aggresjon.

2. Er superrastløs og ukonsentrert. Stort sett også fullstendig uinteressert i hva andre mennesker snakker om. Har det best når jeg får ligge ifred under dyna.

3. Jeg har kronisk tankekjør og dagdrømmer mye. Radioen står på hele døgnet. Jeg har syke episoder som stadig dukker opp i hodet, som gjør at jeg bare må kaste meg rundt i senga eller skrike eller et eller annet. Orker ikke tenke de ferdig en gang. Idiotiske ting jeg har sagt og gjort gjennom livet, som plager meg ihjel nå.

5. Jeg er det mest skamfulle mennenske på jord, og klarer ikke prate skikkelig med psyken min, for jeg synes alt bare er drit pinlig. Eks: Hva skal du skrive oppgave om til eksamen - svarer vet ikke!!! Hva er det for noe a? vet det veldig godt..neida, det er for flaut å si.

5.spisefortyrrelser i varierende grad og form. Tankene er alltid psykisk tilstede, selv jeg ikke sliter fysisk.

Ble feit av cipramil, 7 kg på 6 mnd...

Kan jeg bruke aurorix tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...