Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har jo i utdanningen min trappet endel ned på røykinga mi...

Nå tenkte jeg at jeg skulle prøve å stoppe helt.

Er ikke helt motivert så da er det vel tvilsom om det går...men man må jo prøve.

Tenkte jeg skulle kjøpe inn endel sånne gnafsefrokoster - forskjellige kornposer en tar med melk - for å ha noe å dytte inn i snavla, samt gulrøtter og...ja hva mer ?

Har ikke kjøpt ny tobbakspakke i dag slik at det går på siste rest nå, og tenkte på å sette på plaster i kveld slik at det får virket til i morgen tidlig. Setter ikke klar kaffekanna...

Hvordan kan jeg gjøre det lettest for meg selv ?

Råd anyone ?

Ønske meg lykke til iallefall da :)

Hilsen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140626-og-s%C3%A5-var-jeg-til-pers/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv var jeg ikke helt motivert for å slutte. Kjøpte denne berømmelige boken og ble motivert. Det hadde jeg aldri trodd.

Hvis du røyker ennå, så kjøp boken. Ganske sikker på at den vil hjelpe ;-)

Lykke til!

Takk Rusle.

Jeg har klart å holde meg ennå...fri på tredje dagen da altså...

Phuhh...går vel forsåvidt greit foreløbig, men dette suget man får er slitsomt synes jeg.

Har spist frukt, fiberfrokost og halspastiller hele helga.

Dør ikke av røyksug, men må dytte noe inn i snavla hele tiden.

Blir litt vanskeligere på skolen da, der man er vant til å ta fem etterlengtede minutter i ny og ne med en skravel, kaffe og røyk...

Men skal prøve å bite tenna sammen...

Men hva er det denne boka gjør ??? Hører jo alle snakker om den...sier den noe vi ikke har hørt før ?

Fikk en "slutt å røyke"kasett av mamsen min...tenkte jeg skulle høre på den hvis det kneip skikkelig, vet dog ikke hva den inneholder...

Takk for lykkeønskningene...

Hilsen...

Gjest Rusle

Takk Rusle.

Phuhh...går vel forsåvidt greit foreløbig, men dette suget man får er slitsomt synes jeg.

Blir litt vanskeligere på skolen da, der man er vant til å ta fem etterlengtede minutter i ny og ne med en skravel, kaffe og røyk...

Men hva er det denne boka gjør ??? Hører jo alle snakker om den...sier den noe vi ikke har hørt før ?

Fikk en "slutt å røyke"kasett av mamsen min...tenkte jeg skulle høre på den hvis det kneip skikkelig, vet dog ikke hva den inneholder...

Hilsen...

Fint du fortsatt holder deg unna røyken ;-)

Det var bare så vidt jeg gadd å kjøpe boken siden hadde vanskelig for å tro en bok kunne hjelpe. Når vi må ha en røyk, enten det er etter maten, til kaffen, når vi er stresset osv, så er det noe vi er "programert" til å tro. Jeg sluttet brått og merket knapt røyksuget. Det at folk tror at nikotinavhengigheten er så sterk er også feil. Den er meget svak. Igjen er vi fortalt at den er det. Kort sagt, det hele er psykologisk betinget.

http://www.dagbladet.no/magasinet/2003/01/04/357658.html

Det som også er bra med boken er at man sprekker som oftest ikke. Hvis jeg begynner å røyke igjen(noe jeg ikke gjør), så er det fordi jeg bestemmer meg for å bli en røyker igjen.

Litt vrient å forklare ;o)

Fortsatt lykke til ;-)

Gjest hikke-røyker

Takk Rusle.

Hilsen...

Denne berømmelige boken er egentlig litt "hjernevasking". Du må bare lese boken med åpent sinn og ta alt til deg. Ikke tenke og gruble for mye av det som ligger bak det som er skrevet.Det er litt sviktende argumentasjon og motsigelser...

Alt dette er nok også grunnen til at du ikke får noe klart svar fra noen på hvordan boken egentlig virker..

Du må bare lese med åpent sinn og ta i mot uten å stille for mange spørsmål.. da fungerer den. Også jeg kan takke boken for at jeg er røykfri.

Og det holder for meg. Når det gjelder dette vil jeg gjerne forbli "hjernevasket".

Denne berømmelige boken er egentlig litt "hjernevasking". Du må bare lese boken med åpent sinn og ta alt til deg. Ikke tenke og gruble for mye av det som ligger bak det som er skrevet.Det er litt sviktende argumentasjon og motsigelser...

Alt dette er nok også grunnen til at du ikke får noe klart svar fra noen på hvordan boken egentlig virker..

Du må bare lese med åpent sinn og ta i mot uten å stille for mange spørsmål.. da fungerer den. Også jeg kan takke boken for at jeg er røykfri.

Og det holder for meg. Når det gjelder dette vil jeg gjerne forbli "hjernevasket".

Okey...er det slik det er.

Takk for svar da :)

Jeg runder uka i dag som røykfri...de første fem dagene med 14 mg.plaster og de to siste dagen uten.

Foreløbig så går det jo, dog var dagen i går litt ram...

Blir det ikke værre enn dette så skal det gå.

Grattis til deg og da :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...