Gå til innhold

Ang innleggelse


ugrei

Anbefalte innlegg

Jeg og behandler lurer på innleggelse. "Problemet" er at jeg er gravid, og vil derfor ikke ta medisiner. Beh. sier at det ikke er mulig å bli lagt inn uten at jeg går med på å ta medisiner.. Er dette virkelig sant? MÅ man ta medisiner for å bli lagt inn???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette er mitt nick

Det hørtes litt rart ut. Jeg vet om folk som har vært innlagt med psykose, og som ikke har kunnet ta medisiner pga graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ugrei!

Jeg synes helt personlig at det høres rart ut! Det er jo helt forståelig at du ikke vil ta medisiner når du er gravid... Og nettopp når du er gravid og ikke kan ta medisiner bør du få et trygt og stabilt tilbud! Det er min mening. De bør ikke tvinge deg til å ta medisiner når man ikke vet hvordan det påvirker fosteret. Jeg håper ting ordner seg for deg.

Ønsker deg lykke til!!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Sannsynligvis burde du bruke medisiner, men det er ingen betingelse for innleggelse.

Poenget må være om du og barnet får det bedre med en innleggelse uten medisiner enn ved å ikke være innlagt uten medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...