Gå til innhold

Ustabilt humør som ødelegger


grrly

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 20 år som for tiden sliter med at jeg er mye lei meg. Har noen ting som stresser meg, men jeg kan også plutselig bli nedenfor selv om jeg er glad og har masse glade ting jeg tenker på. Tidligere pleide jeg å brenne meg med røkelse/røyk de dagene det var verst, men nå hjelper det ikke lenger :/

I dag gikk det dårlig på jobben, og jeg måtte ut på toalettet for å gråte. Og etterpå måtte jeg bruke mesteparten av energien min på å se glad ut foran de andre. Jeg har litt store krav til meg selv, og blir derfor lei meg når jeg gjør noe feil osv. Tidligere sluttet jeg i en jobb, fordi jeg brøt sammen foran sjefen, og nå er jeg redd for at det samme vil skje! Jeg prøver å tenke på ting jeg gleder meg til, men da blir jeg bare mer lei meg.

Noen som vet om noe jeg kan gjøre for å unngå å tenke? Trenger det sårt..

Takk for eventuelle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...