Gå til innhold

Kizza


Gjest Helt normal!

Anbefalte innlegg

Gjest Helt normal!

Vil du dele med meg erfaringene fra da moren din var dårlig? Føler meg så alene med dette og føler at ingen forstår meg. Jeg blir redd når jeg ikke klarer å styre følelsene mine og når jeg opplever at jeg blir fysisk syk av dette!!

Energien er stort sett borte, og hvis jeg finner den er jeg tappet når kvelden kommer... Jobber som ped leder i bhg her i Bergen og der har jeg også krav og jobben krever også et positivt ytre.

Hadde vært supert å få høre om andre som har vært i tilsvarende situasjon. Jeg sliter også med at jeg stadig ser bilder fra de gangene moren min har vært nær døden. Bilder fra sykehuset, minner om samtalene på telefon når hun lå på sykehuset og trodde hun skulle dø, samtalene der hun VILLE dø osv. Jeg er bare redd og lei meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...