Jackinson Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Det har seg sånn at for et par helger siden så var jeg uheldig og ta en slurk av feil øl glass og jeg vet med sikkerhet at personen som drakk av dette glasset før meg har hiv/aids. Er jeg da smittet? Håper noen kan gi meg et fornuftig svar for jeg har vært kjempe nervøs pga denne episoden. Har et spørsmål til..Har lagt merke til at jeg langt bak på tunga har noen ganske store røde klumper..de har vært der så lenge jeg kan huske men har alltid glemt å spørre legen om hva det er for noe.Har aldri hatt smerter eller merket noe til de men de bare er der. Noen som vet hva det kan være for noe? 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Jeg vet det er sent men det er ikke så seint at du kan lure oss med slike innlegg enda. Vent til lørdag da folk har fått i seg litt vin eller noen drinker. 0 Siter
Jackinson Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 Jeg vet det er sent men det er ikke så seint at du kan lure oss med slike innlegg enda. Vent til lørdag da folk har fått i seg litt vin eller noen drinker. Hmmm...Hva skulle det svaret der bety? Dersom dere ikke kan gi meg et seriøst svar på et seriøst spørsmål så vennligst ikke svar i det hele tatt! 0 Siter
gardina1365380627 Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Jeg vet det er sent men det er ikke så seint at du kan lure oss med slike innlegg enda. Vent til lørdag da folk har fått i seg litt vin eller noen drinker. vi vil ikke bli lurt,vil vi vel det,dorthe. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Hmmm...Hva skulle det svaret der bety? Dersom dere ikke kan gi meg et seriøst svar på et seriøst spørsmål så vennligst ikke svar i det hele tatt! Du blir ikke hivsmittet av å drikke av et glass som noen med hiv har drukket av. Det er barnelærdom. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 vi vil ikke bli lurt,vil vi vel det,dorthe. Nei, du og jeg vil ikke bli det nei. Jøss, har ikke du lagt deg enda? 0 Siter
Jackinson Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Skrevet 19. mars 2004 Du blir ikke hivsmittet av å drikke av et glass som noen med hiv har drukket av. Det er barnelærdom. Takk for et ordentlig svar...Selv om en litt hyggligere tone ikke hadde vært å forakte...Noen kan lite om hiv mens andre kan lite om andre ting. Akta nebbet 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Takk for et ordentlig svar...Selv om en litt hyggligere tone ikke hadde vært å forakte...Noen kan lite om hiv mens andre kan lite om andre ting. Akta nebbet Jeg er ikke i det hyggelige hjørne i dag, beklager. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.