Gå til innhold

Webmaster!


Gjest undrende_far

Anbefalte innlegg

Gjest undrende_far

Hvor ble det av innlegget om psykopati?

Hva slags sensur er det som bedrives her?

Beskytter dere psykopater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ole Jonny

DOL er et psykopatrede - har du ennå ikke skjønt det? Faktisk er nesten alle i hele verden psykopater - unntatt du, såkalart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bedra gjerne verden du, men la meg slippe!

Det er ikke tillatt å legge ut i Doktor Online informasjon om identifiserebare personer (i form av nick eller navn) herunder telefonnummer, e-mail adresse, adresse eller personlige opplysninger eller annen konfidensiell informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Meningsytrende

Jeg undrer på om han marineoffiseren er medlem i foreningen din.

Det er det nok flere som har lurt på! Ser at det både på www.psykopati.no og her på DOL har vært påfallende taust om dette tragiske drapet i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvalm allerede

Det er det nok flere som har lurt på! Ser at det både på www.psykopati.no og her på DOL har vært påfallende taust om dette tragiske drapet i Bergen.

Jeg har lenge lurt på om han derre marineoffiseren som drepte eks kona si i Bergen er medlem av foreningen til "undrende_far"...

Fyren virker jo til forveksling lik undrende_far i måten å se på seg selv som et "stakkars", lidende offer.

Trenger jeg egentlig å si mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

firebird1365380441

DOL er et psykopatrede - har du ennå ikke skjønt det? Faktisk er nesten alle i hele verden psykopater - unntatt du, såkalart.

Klart vi er psykopater....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest har ikke fulgt med

Jeg har lenge lurt på om han derre marineoffiseren som drepte eks kona si i Bergen er medlem av foreningen til "undrende_far"...

Fyren virker jo til forveksling lik undrende_far i måten å se på seg selv som et "stakkars", lidende offer.

Trenger jeg egentlig å si mer?

gurimalla, har han i Bergen vært her ???? eller misforstår jeg noe enormt nå og egentlig ikke burde blandet meg inn i denne tråden ......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...