Gjest abcABCabc Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Jeg har littegrann hår på skulderbladene og det er veldig ille å ha de der. Siden jeg har svart hår og mørk hud, så kunne ikke hårene bli fjernet ved hjelp av laser. Det jeg lurte på er om det finnes medisiner, hormoner eller noe slikt for dette? Jeg er meget plaget av dette fordi jeg blant annet ikke kan dra på stranda og slikt. Er det andre menn her som er plaget av dette og hva gjør dere for det? 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Ta voksbehandling. Ikke engang tenk tanken om hormoner, det endrer mye mer enn hårveksten..! 0 Siter
Gjest ,-21 år - gutt Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Jeg har det samme problemet, men mye mer utbredt. Helt sykt egentlig. Skulle gjerne visst om det var noe galt med meg eller no. Og om det finnes noen hjelp. En slik hårvekst er ikke bare stygt, men utrolig ubehagelig også. I allfall i midt tilfelle. 0 Siter
Gjest vil du være mann eller gutt? Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Hva er egentlig problemet? De fleste menn har jo hår både her og der. Ser jo at de er menn da .-) Men voks må vel være greit dersom du så absolutt skal bli kvitt det, men jeg forstår altså ikke problemet. Menn har hår!! 0 Siter
soleil Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Enten oppsøker du en hudpleiesalong og får det vokset vekk eller så kan du spørre noen du kjenner om hjelp til å vokse det av. Det er ikke vanskelig og du får kjøpt voks der du kjøper hudpleieprodukter. Noen dagligvarebutikker selger det til og med. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.