Gå til innhold

Blod i avføring etter bruk av Xenical

Anbefalte innlegg

lotusblomsten

Har brukt Xenical i 14 dager, men sluttet etter bivirkninger:

Diare, selv ved kost ved lavt fettinnhold og påfølgende hemorroider og blod i avføring.

Det er nå gått 14 dager siden jeg sluttet og har fortsatt veldig løs og hyppig avføring som inneholder blod - trolig fra hemorroider.

Kan Xenical ha endret på funksjonen i tarmen slik at bakteriefloraen er endret el.l.?

Jeg sliter fortsatt med samme plager (hyppig avføring) som da jeg brukte Xenical.

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Jeg har ikke noen erfaring med bruk av den medisinen. Men jeg har erfaring med diare, og det er nok riktig som du sier et blodet kommer fra hemmorider. Men det kan også være irritert tarm pga langvarig diare.

Har du prøvd å spise joghurt eller cottage cheese? Dette skal jo hjelpe på bakteriefloraen, om det er den som er påvirket.

Dersom det går over all for lang tid så ville jeg nok kontaktet legen min.

Mvh

lotusblomsten

Jeg har ikke noen erfaring med bruk av den medisinen. Men jeg har erfaring med diare, og det er nok riktig som du sier et blodet kommer fra hemmorider. Men det kan også være irritert tarm pga langvarig diare.

Har du prøvd å spise joghurt eller cottage cheese? Dette skal jo hjelpe på bakteriefloraen, om det er den som er påvirket.

Dersom det går over all for lang tid så ville jeg nok kontaktet legen min.

Mvh

Tusen takk for tilbakemelding.

Jeg spiser yoghurt osv (1 ukes tid), men det hjelper ikke. Ser ut til at det har blitt kronisk.

Konklusjonen må bli : Bruk ikke Xenical !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...