Gå til innhold

Utgifter i forbindelse med prøverørsforsøk

Anbefalte innlegg

Hei Irene og tusen takk for et flott forum du "driver" *s*

Jeg er styremedlem i organisasjonen Foreningen for Ufrivillig Barnløse (FUB). Det har den senere tid vært svært mange spørsmål vedrørende hva våre medlemmer kan få dekket og ikke i forbindelse med prøverørsforsøk, både offentlig og privat. Vi opplever at mange ikke får det de har krav på pga. mangelfull informasjon.

Mulig jeg er litt frempå her, men jeg lurer på om du kunne tenke deg å skrive et innlegg vedrørende emnet til vårt medlemsblad Utspring (og våre hjemmesider)? Jeg hadde satt pris på om du kontaktet meg på mail [email protected] så kan jeg sende deg en mail med mer forklaring/utdypning.

Håper på et positivt svar fra deg,

mvh. Anne, styremedlem i FUB

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...