Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I morra er det et år siden jeg ble voldtatt i mitt tidligere hjem. Jeg klarer ikke å få det ut av hodet, det kverner og kverner. Jeg er døds redd. Faktisk så verker kroppen på samme måte som den gangen.I natt husket jeg noe som jeg må ha fortrengt, det var grusomt. Hadde bare lyst til å hoppe i vannet, (men jeg har vannskrekk, så det var en dårlig ide). Jeg har hele tiden tenkt at han trengte inni meg i skjeden, men i går kom det oppi bevistheten at han også hadde trengt inni endetarmen min. Så nå sitter jeg med en enorm smerte, det er vondt å gå på do. Jeg må virkelig bite tennene sammen for å ikke hyle. Hvordan er dette mulig? Det å kjenne samme smerte som den gang.

Skulle ønske jeg kunne dø i morgen og gjennoppstå på tirsdag eller onsdag.

Snuff:(((

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140899-1-%C3%A5r-siden-voldtekten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trrrish

KJÆRE VENNEN! For jævlig at du har opplevd dette.. For en jævla drittstøvvel! Hadde jeg sett han, hadde han ikke hatt baller lengre! Du kan komme til meg nårsomhelst, uansett hvordan du har det! Jeg er jævlig glad i deg! Du kan skrike og hyle så mye du vil for min del... Du fortjener så mye bedre enn dette! Heldigvis har du også snille folk rundt deg, husk det, slik som P.A og R og meg.

Er så glad i deg. Vil at du skal ha det godt!!!!!!!

Tusen klemmer og nuss fra bestevenninna mi for alltid...

KJÆRE VENNEN! For jævlig at du har opplevd dette.. For en jævla drittstøvvel! Hadde jeg sett han, hadde han ikke hatt baller lengre! Du kan komme til meg nårsomhelst, uansett hvordan du har det! Jeg er jævlig glad i deg! Du kan skrike og hyle så mye du vil for min del... Du fortjener så mye bedre enn dette! Heldigvis har du også snille folk rundt deg, husk det, slik som P.A og R og meg.

Er så glad i deg. Vil at du skal ha det godt!!!!!!!

Tusen klemmer og nuss fra bestevenninna mi for alltid...

Takk vennen, Er glad i deg også.

Snuff

Bugge1365380662

Takk vennen, Er glad i deg også.

Snuff

Du kjenner ikke meg, men i disse nærmeste dagene skal du ha mine tanker med deg.Det er så nytt det du har opplevd, og du er sikkert på mange måter oppe i det verste nå. Tøft som bare det. Varme tanker fra meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...