Gå til innhold

naturlig brystforstørrelse?

Anbefalte innlegg

Gjest A-cup

Jeg er en to-barnsmor på 34 år, som alltid har hatt små bryst. Etter å ha ammet er de enda mindre og slappe, og jeg synes det er ekkelt å gå i badetøy, trange gensere etc. Men samtidig er jeg litt pysete i forhold til brystoperasjon. Nå har jeg sett annonser på noe de kaller naturlig brystforstørrelse (ved hjelp av urter etc) Men dette høres umiddelbart litt humbug ut. Er det noen som har erfaring/ synspunkter på dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140926-naturlig-brystforst%C3%B8rrelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blomma

Hvis det er Natural Pushup du sikter til (som har annonsert endel i norske ukeblader den siste tiden), så har jeg forsøkt det, og det virket faktisk på meg. Dessverre måtte jeg avbryte kurer etter noen uker pga sykdom, og da var jeg tilbake til samme str. etter en stund.

Tablettene er greie å ta, men de er store, så har man problemer med å svelge tabletter, blir det slitsomt, i og med at man skal ta relativt mange i løpet av en dag. Dessuten må man ha i seg minst 2 liter vann pr dag...

Nå har jeg lagt inn silikonproteser isteden, og er kjempefornøyd. Det eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det før! Inngrepet gikk mye greiere enn forventet, jeg var også både skeptisk og redd på forhånd.

Lykke til med hva du enn velger å satse på:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...