Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skal ta blodprøve neste helg i forbindelse med roaccutan kuren jeg går på. Denne og forrige helg ble det endel speeding og hasjrøyking, og jeg lurer på om legen kan se det? (Det er jo ikke det han ser etter?)

Men i såfall, om legen ser det, så får vel ikke foreldra mine vite om det? Har nettopp fyllt 18 år.

En ting til.. Dette med narkotika, jeg tar ikke det fast, og er ikke avhengig. Bruker det KUN når jeg reiser til gamle kompiser som jeg ellers aldri er med.

mvh. Gutt 18 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140936-dop-p%C3%A5-blodpr%C3%B8ven/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira12

Vet ikke om legen kan se det, men det er jo sporbart i kroppen i ca 3 mnd.

Det fikk iallefall vi beskjed om da politiet var og hadde "moralpreken" for oss da vi skulle ut i den store verden på egne ben.

Uansett så kan ikke legen si noe til dine foreldre når du er 18 år. De har tausethetsplikt. Tror det bare er i helt spesielle tilfeller at foreldre blir blandet inn, iallefall nå som du er myndig.

Men du bør nok slutte med dette selv om det bare er av og til. Bare ett lite velmenende råd fra meg!

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...