Gå til innhold

Kul på lilletåen

Anbefalte innlegg

Gjest Gofoten

På min høyre lilletå er det kommet en kul. Denne "vokser" utover slik at når jeg har på meg trange/smale sko så sees utveksten ganske godt. Det er også ømt. Det kjennes ikke akkurat ut som noen blemme el.l., men heller ikke som en kul av bein, for og si det sånn. Den er litt rød.

Finnes det noen behandling? Fotterapi?

Den er forøvrig varierende i størrelse og tilstedeværelse...... Noen ganger veldig synlig og øm, andre ganger nesten vekke. Jeg antar at det er en form for gnagsår?!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/14094-kul-p%C3%A5-lillet%C3%A5en/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pål Sand, almenlege

Kjære Gofoten.

Det kan være flere forklaringer på dine plager.Det kan feks.dreie seg om en seneknute(Ganglion),en cyste(væskefylt hulrom),en forøket huddannelse som følge av irritasjon el.l.Det er en god ide å oppsøke en fotterapeut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...