Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei sheba.

Sorry at jeg ikke har sett innlegget ditt før nå, glemmer å titte innom "meldinger" fordi det så sjelden er meldinger til meg :)

Jo takk, hunden har det bra nå. Nå har han jo gått lenge på tablettene også.

Han er seg selv igjen blitt, surrer i bena mine, maser på å gå ut, springer og spretter ute, spiser maten sin...og gjerne den andre hunden sin også hvis jeg snur ryggen til :)

Så hva det var får vi vel ikke vite, urinprøven jeg hadde med på skolen viste jo ingen ting.

Men takk og lov gikk det bra, jeg var nervøs en stund ja.

Han er foresten en stor langhåret schaferhanne...fikk ham som halvtannet åring, da var han stolt og stri som fyyy, og kunne knapt sitte på kommando.

Så den karen har jeg jobbet med kan du tro.

Lite trening pga. skolen min og greier da, men han dekker bla. i fart på kommando :)

Han er liksom mammas hjertebarn han da, så jeg er glad historien endte bra.

Takk for tanken sheba.

Hilsen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140948-til-rubia/#findComment-888176
Del på andre sider

Hei sheba.

Sorry at jeg ikke har sett innlegget ditt før nå, glemmer å titte innom "meldinger" fordi det så sjelden er meldinger til meg :)

Jo takk, hunden har det bra nå. Nå har han jo gått lenge på tablettene også.

Han er seg selv igjen blitt, surrer i bena mine, maser på å gå ut, springer og spretter ute, spiser maten sin...og gjerne den andre hunden sin også hvis jeg snur ryggen til :)

Så hva det var får vi vel ikke vite, urinprøven jeg hadde med på skolen viste jo ingen ting.

Men takk og lov gikk det bra, jeg var nervøs en stund ja.

Han er foresten en stor langhåret schaferhanne...fikk ham som halvtannet åring, da var han stolt og stri som fyyy, og kunne knapt sitte på kommando.

Så den karen har jeg jobbet med kan du tro.

Lite trening pga. skolen min og greier da, men han dekker bla. i fart på kommando :)

Han er liksom mammas hjertebarn han da, så jeg er glad historien endte bra.

Takk for tanken sheba.

Hilsen...

Godt og høre!!!!!!!!!!!!!! mest sannsynlig var det en infeksjon som vi mennesker får et virus. glad på dine vegne og for oss andre hundeelskere:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/140948-til-rubia/#findComment-888390
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...