EnitsXXX Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 De siste månedene har jeg vært mye svimmel og uvel. Trøttere enn vanlig også. Hvis jeg ser på at sønnen min husker, blir jeg så svimmel og kvalm at jeg bare må se bort. Har vanskelig for å konsentere meg på jobb, og føler liksom alt i alt at jeg ikke er helt "i orden".. Noen som har forslag til hva dette kan være...? 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg hadde det sånn etter fødselen og tror det i hovesak kom av at jeg lå etter med søvn og at jeg hadde lavt jerninnhold. Har du sjekket det? Jeg tok duroferon en periode og kom meg i løpet av noen måneder etter å ha slitt i nesten et år. Jeg var også testet mot diabetes men hadde ikke det. Drikk mye vann i tillegg. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 22. mars 2004 Skrevet 22. mars 2004 Jeg ville ha fått sjekket jerninnhold, b-12, folinsyre og hormoninnholdet i blodet. Det er veldig vanlig at disse vitaminene og enkelte hormoner er lave etter en fødsel. Kanskje du aldri har fått tatt deg skikkelig opp igjen. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.