Gå til innhold

.......


lonelygirl

Anbefalte innlegg

Det er akkurat som å skru tiden tilbake et par tre måneder, for nå følr jeg meg akkurat som jeg gjorde da....ingenting er noe..

Det var vel omtrent en hel måned siden jeg skadet meg selv, men i går....da..

off...hvorfor?

Jeg vil ikke ha det sånn????''

Håper dere har det bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Atitam

Kjære deg...

Det gjør meg vondt å lese det su skrver... Skulle virkelig ønske jeg kunne gjøre noe, men jeg er nok allt for liten. Jeg hadde det forferdelig i går. Fikk flere spisekick, og kastet allt opp igjen.. Det endte med at jeg besvimte på badegulvet.... I dag er jeg ganske tom, men jeg kan jo ikke gi opp heller! Jeg er lei av å være feig jente med lass av problemer. Jeg er dritt lei! Orker det ikke mer.... Så, i dag er jeg veldig sint. Synes det er lettere å være sint, enn lei. Jeg skel komme gjennom den dagen her.... Jeg skal. Jeg har spist et knekkebråd nå.. Det har jeg beholdt......... :o)

Ta vare på deg selv da?

When everything around you, brings you in tears, renember someone loves you, renember someone cares...

stor *klems*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg...

Det gjør meg vondt å lese det su skrver... Skulle virkelig ønske jeg kunne gjøre noe, men jeg er nok allt for liten. Jeg hadde det forferdelig i går. Fikk flere spisekick, og kastet allt opp igjen.. Det endte med at jeg besvimte på badegulvet.... I dag er jeg ganske tom, men jeg kan jo ikke gi opp heller! Jeg er lei av å være feig jente med lass av problemer. Jeg er dritt lei! Orker det ikke mer.... Så, i dag er jeg veldig sint. Synes det er lettere å være sint, enn lei. Jeg skel komme gjennom den dagen her.... Jeg skal. Jeg har spist et knekkebråd nå.. Det har jeg beholdt......... :o)

Ta vare på deg selv da?

When everything around you, brings you in tears, renember someone loves you, renember someone cares...

stor *klems*

atiram?

*ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg...

Det gjør meg vondt å lese det su skrver... Skulle virkelig ønske jeg kunne gjøre noe, men jeg er nok allt for liten. Jeg hadde det forferdelig i går. Fikk flere spisekick, og kastet allt opp igjen.. Det endte med at jeg besvimte på badegulvet.... I dag er jeg ganske tom, men jeg kan jo ikke gi opp heller! Jeg er lei av å være feig jente med lass av problemer. Jeg er dritt lei! Orker det ikke mer.... Så, i dag er jeg veldig sint. Synes det er lettere å være sint, enn lei. Jeg skel komme gjennom den dagen her.... Jeg skal. Jeg har spist et knekkebråd nå.. Det har jeg beholdt......... :o)

Ta vare på deg selv da?

When everything around you, brings you in tears, renember someone loves you, renember someone cares...

stor *klems*

Tusen takk for fint svar...det trengs med litt oppmuntring av og til ja...

Fikk ringt psykologen min i dag da, og bedt om en time i morgen..hun hadde ikke i dag...men egentlig skulle jeg ikke dit før neste torsdag, så...

Har ikke sett deg så mye her inne før? Er du ny?

i såfall *velkommenklem*

Ta en titt på hjemmesiden min og skriv en hilsen da vel...?

http://home.online.no/~kbbarken/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atitam

atiram?

*ler*

Ja det er meg :o)

Og jeg er ny ja.... Detvar bare tilfeldigheter som gjorde at jeg fant dette. Er veldig glad for det nå...

Jeg har allt fått positiv respons fla flere her inne, tusen takk for det :o)

Ønsker dere alle det beste..

Stor *klems*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er meg :o)

Og jeg er ny ja.... Detvar bare tilfeldigheter som gjorde at jeg fant dette. Er veldig glad for det nå...

Jeg har allt fått positiv respons fla flere her inne, tusen takk for det :o)

Ønsker dere alle det beste..

Stor *klems*

Glad for at du fant oss på forumet da!!! *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Laila Sundgot Schneider, Lege

Tusen takk for fint svar...det trengs med litt oppmuntring av og til ja...

Fikk ringt psykologen min i dag da, og bedt om en time i morgen..hun hadde ikke i dag...men egentlig skulle jeg ikke dit før neste torsdag, så...

Har ikke sett deg så mye her inne før? Er du ny?

i såfall *velkommenklem*

Ta en titt på hjemmesiden min og skriv en hilsen da vel...?

http://home.online.no/~kbbarken/

Kjære lonelygirl! Synes det er fint at du kontakter din psykolog nå når du sliter slik du gjør. Din psykolog viser også at hun/han bryr seg som i en travel hverdag har satt av tid til deg i morgen. Lykke til i morgen og videre framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære deg...

Det gjør meg vondt å lese det su skrver... Skulle virkelig ønske jeg kunne gjøre noe, men jeg er nok allt for liten. Jeg hadde det forferdelig i går. Fikk flere spisekick, og kastet allt opp igjen.. Det endte med at jeg besvimte på badegulvet.... I dag er jeg ganske tom, men jeg kan jo ikke gi opp heller! Jeg er lei av å være feig jente med lass av problemer. Jeg er dritt lei! Orker det ikke mer.... Så, i dag er jeg veldig sint. Synes det er lettere å være sint, enn lei. Jeg skel komme gjennom den dagen her.... Jeg skal. Jeg har spist et knekkebråd nå.. Det har jeg beholdt......... :o)

Ta vare på deg selv da?

When everything around you, brings you in tears, renember someone loves you, renember someone cares...

stor *klems*

Kjære Atitam! For mange er det til god hjelp å få luftet/skrive ned mange av de vonde tankene og følelsene som er knyttet til det å ha en SF, slik du også gjør. Likevel ber vi om at innleggene ikke blir preget av "beskrivelser av hvordan man har gjort det" som du delvis gjør i dette innlegget, men heller prøver å beksrive hvordan du opplever det som du også gjør i ditt innlegg, har det følelsesmessig. Vi har forståelse for at det ikke alltid er like lett å vite hva "som er lov og hva som ikke er lov", men prøv så godt du kan (og andre) at innleggene ikke blir for destruktive , lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære lonelygirl! Synes det er fint at du kontakter din psykolog nå når du sliter slik du gjør. Din psykolog viser også at hun/han bryr seg som i en travel hverdag har satt av tid til deg i morgen. Lykke til i morgen og videre framover!

tusen hjertelig takk for svar!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...