Gjest Absalon10 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Hei! For et par år siden (ca.) foretok jeg en øyelokk operasjon. Dette gikk fint, bortsett fra litt allergi-reaksjon på suturen. Det grodde fint og alt så bra ut. Men etter et par måneder, hovnet mitt venstre øyelokk opp, og det var verst om morgenen. Men utover dagen var det likevel stooor forskjell mellom v. og h. øye. Det var ingen smerter. Dette vedvarte helt frem til ca. 5 mnd etter op. Da våknet jeg om morgenen med et venstre øye som såg ut som det skulle poppe ut av skallen på meg! Dette kom av at da hadde venstre øyelokk trukket seg godt tilbake. Det såg forferdelig ut! Det jeg lurer på er, hva skjedde her? Venstre øyelokk er fremdeles tilbaketrukket slik at det virker stivt og jeg klarer ikke blinke skikkelig. Har jeg hatt en betennelse et. operasjonen som har gjort at det er feilt grodd sammen under øyelokket? Noe jeg kan gjøre med dette? Klinikken det ble foretatt på, frasier seg selvsagt ansvaret. Dette skriver man under på før op. All hjelp/erfaringer mottaes med takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141102-%C3%B8yelokk-operasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.