Gå til innhold

Øyelokk operasjon

Anbefalte innlegg

Gjest Absalon10

Hei!

For et par år siden (ca.) foretok jeg en øyelokk operasjon. Dette gikk fint, bortsett fra litt allergi-reaksjon på suturen. Det grodde fint og alt så bra ut. Men etter et par måneder, hovnet mitt venstre øyelokk opp, og det var verst om morgenen. Men utover dagen var det likevel stooor forskjell mellom v. og h. øye. Det var ingen smerter. Dette vedvarte helt frem til ca. 5 mnd etter op. Da våknet jeg om morgenen med et venstre øye som såg ut som det skulle poppe ut av skallen på meg! Dette kom av at da hadde venstre øyelokk trukket seg godt tilbake. Det såg forferdelig ut! Det jeg lurer på er, hva skjedde her? Venstre øyelokk er fremdeles tilbaketrukket slik at det virker stivt og jeg klarer ikke blinke skikkelig. Har jeg hatt en betennelse et. operasjonen som har gjort at det er feilt grodd sammen under øyelokket? Noe jeg kan gjøre med dette? Klinikken det ble foretatt på, frasier seg selvsagt ansvaret. Dette skriver man under på før op. All hjelp/erfaringer mottaes med takk!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141102-%C3%B8yelokk-operasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...