Gå til innhold

Hjelp!Klamydia smitte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk påvist klamydia for 1 uke siden og fikk medisin mot dette. Kan det fortsatt smitt en uke etter at jeg har begynt å tat medisin? Kan det smitte v/oralsex uten beskyttelse og vanlig sex? Håper på hurtig respons

Fortsetter under...

Gjest hfhhgj
Skrevet

Ja hva for svar er det.

Ja, på alle spørsmålene dine da vel, var det så vanskelig å forstå?

Skrevet

Ja, på alle spørsmålene dine da vel, var det så vanskelig å forstå?

Kan det virkelig smitte v/oralsex m/beskyttelse?Det nekter jeg å tru på, hvordan skal hun klare å få det da

Gjest uhjelper
Skrevet

Kan det virkelig smitte v/oralsex m/beskyttelse?Det nekter jeg å tru på, hvordan skal hun klare å få det da

Les det første innlegget ditt en gang til. Du skrev ikke med beskyttelse der, men uten.

Annonse

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi
Skrevet

Etter en ukes behandling, forutsatt at behandlingen ble gjennomført skikkelig, kan man i de alle fleste tilfeller regne med at infeksjonen er eliminert. Teoretisk kan klamydia smitte ved oral sex, men den forårsaker ikke sykdom. Men etter behandling bør også denne ruten være OK.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...