knoxwille Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Fikk påvist klamydia for 1 uke siden og fikk medisin mot dette. Kan det fortsatt smitt en uke etter at jeg har begynt å tat medisin? Kan det smitte v/oralsex uten beskyttelse og vanlig sex? Håper på hurtig respons 0 Siter
Gjest hfhhgj Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Ja hva for svar er det. Ja, på alle spørsmålene dine da vel, var det så vanskelig å forstå? 0 Siter
knoxwille Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Skrevet 23. mars 2004 Ja, på alle spørsmålene dine da vel, var det så vanskelig å forstå? Kan det virkelig smitte v/oralsex m/beskyttelse?Det nekter jeg å tru på, hvordan skal hun klare å få det da 0 Siter
Gjest uhjelper Skrevet 23. mars 2004 Skrevet 23. mars 2004 Kan det virkelig smitte v/oralsex m/beskyttelse?Det nekter jeg å tru på, hvordan skal hun klare å få det da Les det første innlegget ditt en gang til. Du skrev ikke med beskyttelse der, men uten. 0 Siter
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Etter en ukes behandling, forutsatt at behandlingen ble gjennomført skikkelig, kan man i de alle fleste tilfeller regne med at infeksjonen er eliminert. Teoretisk kan klamydia smitte ved oral sex, men den forårsaker ikke sykdom. Men etter behandling bør også denne ruten være OK. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.