Gå til innhold

Tulleinnlegg på DOL

Anbefalte innlegg

Gjest irriterende og ødeleggende...

"Tatt på fersken" av doodoo er et tulleinnlegg. Er det slik vi vil ha det på DOL?

Hvor mye må til før noen blir utestengt fra DOL?

Samliv er et seriøst forum. Mange som sliter med ting, og mange som ønsker å bruke sin egen erfaring til å hjelpe andre. For at slike forum skal fungere best mulig, bør de være preget av seriøsitet. Selvfølgelig er humor viktig i alle sammenhenger, men ikke når det brukes for å lure andre.

Dette innlegget bør fjernes før andre "lar seg lure".

Dette syns jeg ikke noe om!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141171-tulleinnlegg-p%C3%A5-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tror du de noterer seg alt vi skriver og sjekker om det stemmer overens med det vi har skrevet før? *gulp*

hehe, neiiiii.... men de kan vel se om hvem som bruker det samme nicket og hvem som ikke gjør det, og hvem som diskuterer med seg selv...

Litt kjiipt om man er skitzoo da men:)

Gjest Ugga Bugga

hehe, neiiiii.... men de kan vel se om hvem som bruker det samme nicket og hvem som ikke gjør det, og hvem som diskuterer med seg selv...

Uansett om vedkommende bruker forskjellig nick eller diskuterer med seg selv, kan vi ikke vite om historien med røykpakka er sann eller ikke.

Uansett om vedkommende bruker forskjellig nick eller diskuterer med seg selv, kan vi ikke vite om historien med røykpakka er sann eller ikke.

Nei vi kan ikke det, men det innlegget virket useriøst på meg... om man ikke har større problemer enn det, og lager det om til et STORT et... må man bare tåle pepper!!! Har du ikke lest hva folk sliter med, som rett og slett er alvorlige...

Dolere har sagt værre ting til dem som har opplevd utroskap...

Og når en liten røykpakke skal være roten til alt vondt... ja da skjønner ikke jeg problemet!!!

Gjest Moderator

Det er ikke så lett med sikkerhet å avgjøre når noe er tull/ironi og når det er ment alvorlig. Selv er jeg tilbøyelig til å tolke det aktuelle innlegget som en parodi, men kan ikke se at det virker så ødeleggende på forumet at det må slettes.

Det skal adskillig mer til enn et slikt innlegg for å bli utestengt:-)

schizofreni har ikke noe med multiple personlighetsforstyrrelser å gjøre.

skjønner ikke hvorfor det alltid blir vitset om slikt. det er jo helt feil.

digresjon dette her, vet det, men måtte bare... klarte simpelthen ikke holde meg unna tastaturet.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...