Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nanna har "sladret" til meg, og opplyst at en del hadde svart på tråden der jeg opplyste om at jeg nå kutter ut DOL. Flere er gamle kjenninger, så jeg får litt dårlig samvittighet over å ikke svare noen. Så derfor dette innlegget.

Noen så også ut til å misforstå det jeg skrev. Det var selvsagt IKKE en enkelt tråd eller en enkelt kommentar der og da som avgjorde saken for meg. SÅÅÅ pusling er jeg ikke:-)! Derimot var den siste tråden liksom "dråpen som fikk begeret til å renne over"!

Det er noe som i grunnen har bygget seg opp over lang, lang tid. Jeg tåler en trøkk, det gjør jeg, ellers hadde jeg vel aldri frekventert DOL så flittig i fem lange år, eller hur:-) ? Så det var altså ikke noen enkelt hendelse som avgjorde saken.

Men som nevnt, jeg har et par sykdommer som gjør at jeg sliter litt mer enn hva man vanligvis ville gjort. Den ene sykdommen er fysisk, den kan jeg takle. Men den andre er psykisk, og DET er langt verre....Jeg skal ikke gå i detaljer, men den sistnevnte sykdommen får jeg medisiner for, som til en viss grad stabiliserer litt, men jeg har det ikke så bra med meg selv generelt...

Uff, jeg orker ikke flere detaljer nå. Det kan være kjente her inne fra "real life", og derfor vil jeg ikke si mer om dette. Men når folk her på DOL skriver til meg at jeg er "det mest usympatiske..."....ja, da får jeg rett og slett så vondt i magen at jeg ikke orker mer av DOL. Jeg er lei.Jeg har hatt sykdommene i flere år, begge to, så det er ikke noe nytt. Jeg har forhåpentligvis skjult det godt på DOL....!???)

Synes du jeg høres ut som en pusling og veiking? Well, so be it. Jeg har fått nok, og nå får jeg prioritere helsen og velge vekk det som forverrer situasjonen. Og DOL er en slik ting.

Så, over og ut med meg.

Jeg skal love å komme innom en gang om noen dager, og lese evt svar på DENNE tråden (om noen gidder), for jeg vil gjerne svare evt kjente og hyggelige mennesker, men that's it.

Etter det er molli ute av bildet for godt.

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• molli

16

• Dorthe

2

• pip

1

• Zarine

1

Mest aktive i denne tråden

Ikke forsvinn da molli. Ikke glem at et av de første innleggene jeg leste her inne var at du var blitt gravid.

Det går opp og ned for de fleste av oss her inne. Og har du dårlige perioder så hold deg unna diskusjonene på småbarn, de kan ta rotta på noen og en hver. Men vi på åpent er da stort sett kule :o)

Ville bare si at jeg skjønner deg veldig godt! Begynner du å ta hetsen som kan forekomme her inne personlig, så er det best å komme seg unna.

Ellers er det lett å bli avhengig av forum som dette da. Så å kutte det ut er nok ikke det værste du kan gjøre. Plutselig får du kanskje tid til å lese en bok eller skrive et brev isteden!

Lykke til! (Blir jo spennende om du "sprekker" da...)

Jeg ver en utpreget periode-DOL'er, så jeg har ikke fått med meg det du referer til i innlegget ditt.

Men jeg synes det er kjempesynd at du kutter ut DOL! Jeg har satt pris på mange av innleggene dine! :-))

God helse, molli! Og kom gjerne tilbake, om enn på periodebasis slik som jeg! *S*

Annonse

Jeg har aldri vært av de flittigste skribentene her, men jeg har vært her i fem år nå. Synes liksom jeg kjenner deg etter å ha lest det du har skrevet så lenge. Føler du at dol gjør ting galt verre så gjør du rett i å droppe det. Ta vare på deg selv.

Gjest kjenner deg ikke så godt

Jeg har fulgt litt med i det siste, og jeg synes at du var krass i uttalelsene dine, spesielt den ene tråden om barnet. Du om det,men da må man forvente at andre er krasse tilbake.

Hadde folk visst at du har både fysiske og psykiske plager, så hadde de muligens tatt på deg med silkehansker, men hvordan kan folk vite det.

Og det er noe som heter: som man reder ligger man, og du la nok selv opp til det mange ganger.

Du trenger ikke svare.

Jeg kommer også til å savne deg her inne, du er jo en av dem som det virkelig har vært tak i her. Som har sagt det du mener, og stått for det. Og som har kommet med små og store hendelser i innleggene dine, og ellers svart både ærlig og bra på andres innlegg. Det er ikke noe galt i å bruke klartekst når settingen tillater det.

Men jeg skjønner jo at DOL ikke er noe gode når det går ut over helsa. Lite er så viktig for livskvaliteten som god helse, og det skal du ta på alvor.

God bedring og ha en forstatt fin vår, molli!

Mvh.

:)

Det var leit å høre molli - at du sliter både fysisk og psykisk. Ikke lett å være i en slik situasjon.

Litt trist at du blir borte. Jeg er av typen som liker din skrivemåte. Rett fra levra, og ikke pakket inn i bomull med et påklistret falskt flir. Ja slik mange gjør, men som leserne klart greier å se ikke er så vennlig allikevel.

Så var det vel egentlig ikke så mye mer å si, annet enn at jeg håper du stikker innom en tur når du føler deg bedre :-)

God bedring og lykke til videre molli.

Klem fra

Hei Molli,

Jeg fikk lyst til å svare siden du i innlegget ditt refererer til det som var mitt innlegg i debatten om barnet med det flate bakhodet.

Jeg skrev nemlig ikke at du var usympatisk, men at innlegget var det. Jeg kjenner deg jo ikke, og mener ikke at du er usympatisk selv om jeg står for det jeg sa om innlegget ditt. Gitt tonen i ditt innlegg tillot jeg meg å svare deg like "rett fra levra" som du selv formulerte deg.

Det var synd at jeg skulle bidra til dråpen som fikk begeret til å renne over.

Alt godt til deg og dine,

still5barnsmor

Synd at du ikke orker mere, men jeg kan ikke si at jeg ikke skjønner deg. Selv synes jeg DOL er noe helt annet i dag enn da jeg kom hit for litt over to år siden...nå leser jeg mere enn jeg skriver for det er så mye rare folk her innimellom

Lykke til fra meg Molli

Jeg har fulgt litt med i det siste, og jeg synes at du var krass i uttalelsene dine, spesielt den ene tråden om barnet. Du om det,men da må man forvente at andre er krasse tilbake.

Hadde folk visst at du har både fysiske og psykiske plager, så hadde de muligens tatt på deg med silkehansker, men hvordan kan folk vite det.

Og det er noe som heter: som man reder ligger man, og du la nok selv opp til det mange ganger.

Du trenger ikke svare.

å la være å være ufin og følge normal folkeskikk er da ikke det samme som å ta på silkehansker.

Annonse

Gjest kjenner deg ikke så godt

å la være å være ufin og følge normal folkeskikk er da ikke det samme som å ta på silkehansker.

Når noen til stadighet skriver uten å ha silkahanskene på, så kan en heller ikke forvente at andre skal ta på sine.

Så enkelt er det bare.

Pappa Bjørn

Du blir svnet her Molli, og jeg tror du er godt klar over hva majoriteten her inne mener om deg. Du har deltatt konstruktivt i mange debatter og alltid hatt en skulder tilgjengelig når noen trengte det. Som du ser er det mange som setter pris på deg og som ønsker deg alt godt. Vi håper derfor du vil besøke oss her i blandt selv om du ikke blir en "dagligdoler".

Jeg har vært her i godt over 5 år og nicket ditt er et av dem jeg vil huske godt selv om ikke du er her.

Alt godt for deg og dine.*S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...