Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Du blir svnet her Molli, og jeg tror du er godt klar over hva majoriteten her inne mener om deg. Du har deltatt konstruktivt i mange debatter og alltid hatt en skulder tilgjengelig når noen trengte det. Som du ser er det mange som setter pris på deg og som ønsker deg alt godt. Vi håper derfor du vil besøke oss her i blandt selv om du ikke blir en "dagligdoler".

Jeg har vært her i godt over 5 år og nicket ditt er et av dem jeg vil huske godt selv om ikke du er her.

Alt godt for deg og dine.*S*

Takk! :-)

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• molli

16

• Dorthe

2

• pip

1

• Zarine

1

Mest aktive i denne tråden

Ikke forsvinn da molli. Ikke glem at et av de første innleggene jeg leste her inne var at du var blitt gravid.

Det går opp og ned for de fleste av oss her inne. Og har du dårlige perioder så hold deg unna diskusjonene på småbarn, de kan ta rotta på noen og en hver. Men vi på åpent er da stort sett kule :o)

Jo, jeg forsvinner. Den saken er opp og avgjort, og jeg kommer ikke til å ombestemme meg. Men det var hyggelig sagt likevel. Takk:-)

Det var leit å høre molli - at du sliter både fysisk og psykisk. Ikke lett å være i en slik situasjon.

Litt trist at du blir borte. Jeg er av typen som liker din skrivemåte. Rett fra levra, og ikke pakket inn i bomull med et påklistret falskt flir. Ja slik mange gjør, men som leserne klart greier å se ikke er så vennlig allikevel.

Så var det vel egentlig ikke så mye mer å si, annet enn at jeg håper du stikker innom en tur når du føler deg bedre :-)

God bedring og lykke til videre molli.

Klem fra

Takk, Shandy. Overraskelse å se deg svare her inne igjen:-)

Ville bare si at jeg skjønner deg veldig godt! Begynner du å ta hetsen som kan forekomme her inne personlig, så er det best å komme seg unna.

Ellers er det lett å bli avhengig av forum som dette da. Så å kutte det ut er nok ikke det værste du kan gjøre. Plutselig får du kanskje tid til å lese en bok eller skrive et brev isteden!

Lykke til! (Blir jo spennende om du "sprekker" da...)

Takk skal du ha. Jeg har nok å bruke tiden til, så det er ikke noe problem. Har en hobby som jeg er helt oppslukt av.

Jeg ba forresten Webmaster om å slette nicket mitt, men det har han/hun visst ikke gjort...enda. Kanskje de tror jeg ombestemmer meg? :-) Vel, den saken er avgjort, det kommer jeg ikke til å gjøre. Men det var jo greit at jeg kan bruke nicket her og nå til å svare denne tråden.

*tommelen opp*

Annonse

Synd at du ikke orker mere, men jeg kan ikke si at jeg ikke skjønner deg. Selv synes jeg DOL er noe helt annet i dag enn da jeg kom hit for litt over to år siden...nå leser jeg mere enn jeg skriver for det er så mye rare folk her innimellom

Lykke til fra meg Molli

Ja, hadde det ikke vært for DOL, så hadde jeg vel ikke engang ant at det fantes HJELMER til småbarn som skulle lære seg å gå:-) Ikke hadde jeg ant at det fantes noe som het Vallergan, og jeg hadde vel ikke engang visst at man burde amme til ungen er skoleklar :-)

Ingen tvil om den saken, DOL har lært meg og opplyst meg om mye rart i fem lange år. Noe nyttig, noe totalt tåpelig.

Skulle jeg bli på tjukken igjen, så kommer jeg tilbake:-)

Vel, molli, eg grip sjansen her til å seie farvel. Eg syns det er trist at du blir borte. Eg har ofte vore usamd med deg, men du har no liksom høyrd heime her, så det blir litt meire tomt utan deg, og eg kjem til å sakne deg her på DOL.

Uansett, ta godt vare på deg sjølv.

Gode ønsker frå

Vel, molli, eg grip sjansen her til å seie farvel. Eg syns det er trist at du blir borte. Eg har ofte vore usamd med deg, men du har no liksom høyrd heime her, så det blir litt meire tomt utan deg, og eg kjem til å sakne deg her på DOL.

Uansett, ta godt vare på deg sjølv.

Gode ønsker frå

Takk!

Det synes jeg er synd, molli. Jeg har satt stor pris på innlegga dine som ofte har vært "rett fra levra".

Ønsker deg god bedring med helsa og alt godt ellers.

Det ser ut til å være en slags gjenganger i omtalen av meg, det der *he-he*. "Rett fra levra" og sånne ting. *gulp* Kan hende det blir litt for mye av det gode i blant, men pytt. Noen må jo fortelle dustene at et potetgull-flak ikke er livsfarlig for en unge, og at man ikke MÅ amme til ungen selv kan smøre brødskivene sine:-)

Men, jeg kom på en ting her. Saken om min "avgang" (finnes det fallskjermer for Dol-veteraner?) har et bitte, bittelite smutthull. HVIS jeg skulle bli på tjukken igjen noen gang, så kommer jeg tilbake til DOL. Kan'ke leve uten det forumet når man er på tjukken!

Men ellers er jeg ferdig med dette. Det er ikke det samme lenger uansett, så da bruker jeg heller tiden på andre ting.

Lykke til videre molli, ta godt vare på deg selv og dine :-)

Det skal jeg:-) Og jeg håper inderlig at jeg blir bra, helt bra, igjen. Selv om det som sagt ser dårlig ut, siden jeg har hatt dette i flere år alt.

Men nå er det snart vår og sommer, og jeg har en hobby som tar mye tid, samt familie. Det blir nok ikke noe savn å kutte DOL helt, det har liksom modnet over lang tid uansett.

Ha det bra, du også.

Jeg kommer også til å savne deg her inne, du er jo en av dem som det virkelig har vært tak i her. Som har sagt det du mener, og stått for det. Og som har kommet med små og store hendelser i innleggene dine, og ellers svart både ærlig og bra på andres innlegg. Det er ikke noe galt i å bruke klartekst når settingen tillater det.

Men jeg skjønner jo at DOL ikke er noe gode når det går ut over helsa. Lite er så viktig for livskvaliteten som god helse, og det skal du ta på alvor.

God bedring og ha en forstatt fin vår, molli!

Mvh.

:)

Hei, solkremen:-) ! Takk for hyggelig melding. Du er en av dem jeg "kjenner" og alltid leser innleggene til. Husker godt at jeg tenkte "Hun har sikkert hatt en flaske Amber Sun solkrem i nærheten, da hun satt ved pc'en og så seg rundt for å tenke ut et nick. Så fikk hun øye på den flaska, og tok det som nick." :-)

Stemmer det sånn nogelunde..? :-)

Det er i grunnen en stor lettelse å bli kvitt hele DOL. Det er jo ikke lenger slik at man kan regne med hyggelige tilbakemeldinger og svar, men heller rake motsatsen. Det er bare NØDT til å sitte en haug tullinger som sprer dritt, og velter edder og galle ut over andre. Nå er ikke jeg den snilleste i klassen selv, men jeg har aldri vært den som uten videre startet.("Det var ikke meg som begynte, det var hun!!!" *peker på andre* he-he!)

Det er gøy med lit futt her, det liker jeg. Men ikke ondskapsfullhet og forfølgelser. Det er nedrig.

Men jeg lover èn ting...skulle jeg noengang bli på tjukken igjen, så skal jeg komme tilbake!! :-) Men svangerskapshormoner er eneste grunn til at jeg ville vurdert å begynne å bruke DOL igjen! :-)

Ha det bra til deg også!

Ta GODT vare på deg selv! :) Ja, det er noen ganger man må ta et oppgjør med livet sitt og rett og slett fjerne en del ting fra livet. Det har jeg selv gjort i våres, og det er GODT! :)

Tusen takk. Men er det nicket ditt "vanlige"? Beklager at jeg ikke kjenner det igjen.

Annonse

Jeg har fulgt litt med i det siste, og jeg synes at du var krass i uttalelsene dine, spesielt den ene tråden om barnet. Du om det,men da må man forvente at andre er krasse tilbake.

Hadde folk visst at du har både fysiske og psykiske plager, så hadde de muligens tatt på deg med silkehansker, men hvordan kan folk vite det.

Og det er noe som heter: som man reder ligger man, og du la nok selv opp til det mange ganger.

Du trenger ikke svare.

Selvfølgelig! Har jeg noengang forlangt å bli tatt på med silkehansker? Jeg hverken ønsker eller vil ha noen "spesialbehandling" heller!! Hvor tok du det fra da????

Nei, fysjameg. Litt futt og fart er bare av det gode! Det er åpenbart at du ikke har forstått noe som helst, når du konkluderer med noe sånt.

Gjest Grefsen

du kjenner ikke meg og jeg kjenner ikke deg, men til felles har vi Dol-forumet. Jeg er nok som deg, tåler en trøkk og har vel mer el mindre vanket her like lenge som deg. -Men så kan det komme en tid og gjerne flere ganger...hvor vi selv er svært sårbare mht ord og følelser, og vi er jo bare mennesker med følelser heldigvis, vi ler, vi blir sinte, vi føler og kjenner. På et nettforum, så kjenner vel de fleste kun personene gjennom nettet, mens noen har vi truffet i RL og har et "ansikt/person" å forholde oss til. Mitt motto bl.a. er...at du kan ikke like alle...alle kan ikke like deg...slik er samfunnet....noen vil alltid ikke like deg...noen vil alltid like deg...slik er det med kjemi mellom menneskene...både i RL og via nettet.

Våre opplevelser/tanker/følelser vil vi gjerne dele med andre...om det er bekreftelse på at jeg tenker rett eller ikke...så stiller man segselv til disposisjon til både mht kritikk og "ære". Noen vil være enig..andre ikke. Når man er sårbar grunnet en eller annen grunn...så kanskje man ikke ser helheten el fornuften hva andre kan si i mot deg akkurat her og nå... Dette er så menneskelig og normalt...noen ganger trenger man å roe seg ned for å se dette!

Jeg har fulgt litt tråden til hva og hvorfor du velger å trekke deg...at du trekker deg har du jo selv sagt skyldes mange grunner...men det var dråpen..slik var det også for meg:). -Men den ene dråpen for din reaksjon kan skyldes mange ting som egentlig ikke har noe med den tråden/grunnen å gjøre:)Jeg har all forståelse for din reaksjon ndg dette, samtidig har jeg full forståelse for de som har en funksjonshemmet barn psyk el fysk...de har en helt annen opplevelse av ord, tanker og følelser enn de som ikke har hatt det.

Slik jeg ser innlegget ditt...så ble du overrasket og sjokkert mht flate hodet...noe du ikke var vant til...for de som er "vant" til det så vil de kanskje lese det som kritikk osv. fordi de har selv vært i den "situasjonen". Du brukte ditt ordvalg slik du bruker dine ord. De velger å lese dine ord kanskje med sine egne øyne og erfaringer...og kan dermed kanskje ikke sette dsg inn i en annens person reaksjoner med annen erfaring enn deg!

En_mamma sa at hun synes ikke at Du er usympatisk men ordvalget i ditt innlegg...Kanskje har hun erfaringer med dette som ikke du har som hun brenner for el trigger fordi hun har erfaringer med dette...slike erfaringer er at man kanskje glemmer hva andre måtte tro og føle om temaet uten erfaringer...Jeg sier dermed ikke at det er nøkkelen for "skitt-kasting", men heller en innsikt og forståelse for den som står på den andre siden mot hva man selv måtte føle eller tro!

Det er mange som savner deg og dine ord...egentlig så bør det være det tungtveiende for å fortsette på forumet, men hvis det ikke gir deg noe tilbake, ja da ville jeg også avslutte "forholdet med Dol!"!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...