posetro Skrevet 25. mars 2004 Skrevet 25. mars 2004 Jeg er ei jente i begynnelsen av 20-årene. Jeg har en sønn på snart 3 år. Mitt problem er at jeg ikke har pupper i det hele tatt. Finner ingen BH jeg fyller opp. Jeg er rett og slett flat som en pannekake, og dette er et stort problem for meg. Har vært sånn også før fødsel. Puppene er så små at de ikke har forandret seg i det hele tatt etter fødselen. Slipper hengpupper da Men kan en få dekt en operasjon på bakgrunn av at en ikke trives i egen kropp og ser så jævli ut? Vil puppene henge etter evt. ny amming? 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Tviler sterkt på at du får dekket noe, finnes utrolig mangen mennesker som er misfornøyd med utseende sitt og sliter med det. Hvis slikt skulle dekkes så hadde det vært utrolig mangen som hadde villet operere seg. Vet at de som har så store bryster at de blir problemer for helse og ryggen får dekket noe tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.