Gå til innhold

Nå er det håp for dere med allergi å ha hund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest anna_li

Jepp, jeg har prøvd det i praksis med min allergiske sambier (har skrevet om erfaringene 3 innlegg tidligere). Det funka det, men han kunne fortsatt ikke ta seg i øynene

men man trenger ikke ta seg i øynene. Man kan leve godt med hund med dette midlet. Er sååå glad for dette:O)

Gjest dlu24

men man trenger ikke ta seg i øynene. Man kan leve godt med hund med dette midlet. Er sååå glad for dette:O)

Yes!! Jeg oxo! Så for meg et liv uten hund først jeg... Er ganske lykkelig nå for å si det sånn. Skal du oxo kjøpe deg hund da?

Gjest anna_li

Yes!! Jeg oxo! Så for meg et liv uten hund først jeg... Er ganske lykkelig nå for å si det sånn. Skal du oxo kjøpe deg hund da?

nei jeg har to hunder,men min samboers datter har allergi og vær gang hun skal være hos oss må vi dra til et annet hus og hundene mine må være ute. Det er ingen drømmesitvajon for oss. Jeg kan ikke velge bort hunden mine og min samboer kan ikke velge bort sitt barn.Så vi har da hatt en løsning , men nå stiller alt seg anderledes. Jeg venter bare på dokumentasjon slik at vi alle kan være i lag. det blir sååå fint.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...