Gjest boobies Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Formen er bra, og det ble 290cc under muskel. Jeg går på smeertestillende, trodde dette skulle være mye vondere.. Kanskje det kommer etter hvert.. Lykke til til alle dere som går med planer om større bryster! Mvh boobies 0 Siter
jubel Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Nå må dere skrive hvordan operasjonen var, formen etterpå, om størrelse, vekt/høyde på dere selv, legen og ting rundt operasjonen. Jeg står og vakler for og imot. Jeg har bestilt konsultasjons time, men lurer på å droppe hele greia fordi jeg har 3 små barn og hører skrekkhistorier om løfting/hard kapsel og det som værre er. PÅ forhånd tusen takk!!! 0 Siter
Gjest boobies Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Nå må dere skrive hvordan operasjonen var, formen etterpå, om størrelse, vekt/høyde på dere selv, legen og ting rundt operasjonen. Jeg står og vakler for og imot. Jeg har bestilt konsultasjons time, men lurer på å droppe hele greia fordi jeg har 3 små barn og hører skrekkhistorier om løfting/hard kapsel og det som værre er. PÅ forhånd tusen takk!!! Ja , jeg sitter nå her da med STOR teit sports- BH og bandasje.. Har ikke hatt så veldig vondt, jeg.. Men jeg tar jo smertestillende som forskrevet av klinikken! Hver fjerde time. Nå gleder jeg meg til kontroll på mandag, og få av bandasjen , og se hvordan dette egentlig er blitt! Var nervøs før operasjonen, men ble godt tatt imot og legen gjorde meg trygg! Det gikk fort og greit! Har små barn her hjemme så det er ikke noe tid til å hvile på lauberene.. Dette var ikke så skummelt som jeg trodde for en uke siden! Kan anbefalles (",) 0 Siter
Gjest Operere eller ikke Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Heisann! Så fint at du føler deg bra! Må være veldig merkelig å plutselig ha bryster! Hvor stor er du ellers? Jeg har inntrykk av at 290 er ganske mye å legge inn? Jeg er 172 og veier 62 kilo, og har lurt på hva som kan passe. Hvilken bh størrelse hadde du før dette? Mine bryster er så små at jeg lurer jo på hvor mye jeg egentlig kan legge inn uten at det blir store strekkmerker av det. Antar du gleder deg til sommeren i år da! :-) 0 Siter
Gjest bOObies Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Heisann! Så fint at du føler deg bra! Må være veldig merkelig å plutselig ha bryster! Hvor stor er du ellers? Jeg har inntrykk av at 290 er ganske mye å legge inn? Jeg er 172 og veier 62 kilo, og har lurt på hva som kan passe. Hvilken bh størrelse hadde du før dette? Mine bryster er så små at jeg lurer jo på hvor mye jeg egentlig kan legge inn uten at det blir store strekkmerker av det. Antar du gleder deg til sommeren i år da! :-) Legen sa han trengte bredden på de som var 290 og at det ikke var noe særlig forskjell fra 260 som vi først hadde blitt enige om! Jeg er 50kg og 167cm Var veldig redd for at de skulle bli Jordan\Pamela! Jeg Har ammet to barn så de var liksom litt tomme..... Mannen er i alle fall STORfornøyd! Sommern i år blir Super! Kjør på! Er jo bare å fjerne om man ikke synse det er noe bra etterpå!! Penger er til for å brukes! Lykke til med avgjørelsen... 0 Siter
Gjest bOObies Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Heisann! Så fint at du føler deg bra! Må være veldig merkelig å plutselig ha bryster! Hvor stor er du ellers? Jeg har inntrykk av at 290 er ganske mye å legge inn? Jeg er 172 og veier 62 kilo, og har lurt på hva som kan passe. Hvilken bh størrelse hadde du før dette? Mine bryster er så små at jeg lurer jo på hvor mye jeg egentlig kan legge inn uten at det blir store strekkmerker av det. Antar du gleder deg til sommeren i år da! :-) Jeg hadde 75b liten sådan. 0 Siter
Gjest Operere eller ikke Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Legen sa han trengte bredden på de som var 290 og at det ikke var noe særlig forskjell fra 260 som vi først hadde blitt enige om! Jeg er 50kg og 167cm Var veldig redd for at de skulle bli Jordan\Pamela! Jeg Har ammet to barn så de var liksom litt tomme..... Mannen er i alle fall STORfornøyd! Sommern i år blir Super! Kjør på! Er jo bare å fjerne om man ikke synse det er noe bra etterpå!! Penger er til for å brukes! Lykke til med avgjørelsen... Er mannen din fornøyd ja?... Har lurt litt på hva de egentlig vil synes. Plutselig DE brystene å klemme på... hehe Så lenge de ikke er for harde så. Satt og så på før-etter bilder på Qvinna i går, er mye fint. Men mange av de damene skjønner jeg bare ikke. De har en full B cup, og fine bryster fra før (slike som jeg ønsker meg) og så opererer de til diger C eller D??? Ser jo helt sykt ut. Mye finere før... Men når man har ammet et par barn så blir det unektelig litt tommere ja. Kunne tenkt meg å ha den størrelsen de var da jeg kom ut av sykehuset med super melkespreng!! :-D Kos deg og ta det med ro! 0 Siter
jubel Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Ja , jeg sitter nå her da med STOR teit sports- BH og bandasje.. Har ikke hatt så veldig vondt, jeg.. Men jeg tar jo smertestillende som forskrevet av klinikken! Hver fjerde time. Nå gleder jeg meg til kontroll på mandag, og få av bandasjen , og se hvordan dette egentlig er blitt! Var nervøs før operasjonen, men ble godt tatt imot og legen gjorde meg trygg! Det gikk fort og greit! Har små barn her hjemme så det er ikke noe tid til å hvile på lauberene.. Dette var ikke så skummelt som jeg trodde for en uke siden! Kan anbefalles (",) Hvor opererte du Boobies? Bærer du noe på barna dine? Hvor små er de? Er du sykemeldt? Beklager nyskjerrigheten, men det er så mange småting jeg lurer på skjønner du....... 0 Siter
Gjest bOObies Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Er mannen din fornøyd ja?... Har lurt litt på hva de egentlig vil synes. Plutselig DE brystene å klemme på... hehe Så lenge de ikke er for harde så. Satt og så på før-etter bilder på Qvinna i går, er mye fint. Men mange av de damene skjønner jeg bare ikke. De har en full B cup, og fine bryster fra før (slike som jeg ønsker meg) og så opererer de til diger C eller D??? Ser jo helt sykt ut. Mye finere før... Men når man har ammet et par barn så blir det unektelig litt tommere ja. Kunne tenkt meg å ha den størrelsen de var da jeg kom ut av sykehuset med super melkespreng!! :-D Kos deg og ta det med ro! He he det er nettopp sånne pupper jeg og mannen tenkte på at jeg skulle få! Og det har jeg fått nå... Helt sinnsykt kult! Veldig fornøyd!! 0 Siter
Gjest bOObies Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Hvor opererte du Boobies? Bærer du noe på barna dine? Hvor små er de? Er du sykemeldt? Beklager nyskjerrigheten, men det er så mange småting jeg lurer på skjønner du....... Jubel, jeg opererte på Nobel clinic, er hjemme med minstemann i forlenget permisjon, han ble 1år i begynnelsen av mars, og han bæres nok litt ja, men da blir jeg fort sliten og kjenner at det strekker litt ... Så er elstemann 3,5 år Nå er jeg hjemme alene da mannen reiser i jobben, det går jo men jeg ligger rett ut på sofaen når de er i seng, med bærbar pc i fanget, hi hi... Moren min hjalp meg med hårvask i går og det var UTROLIG deilig! Nå er jeg uten medisiner og har ikke noe vondt, men nedpress bandasje og STOR sportsbh som KLØR og er STRAM! Men det gjør ingen ting, for jeg er strålende fornøyd! Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.