Gå til innhold

Hva er dette?!

Anbefalte innlegg

Gjest Jentedumrian!
Skrevet

I det siste har jeg merket noen "blemmer/utslett" på kjønnslepper og nær skjeden som kjennes harde ut når man tar på dem. De vokser akkurat som på linje med tre/fire stykker på hver seksjon. I tillegg klør det litt. Det ekstra rare med den ene er at det er nesten som en liten "tapp" i enden av den! Det er veldig, veldig ekkelt!!

Jeg var SÅ utrolig dum å ha ubeskyttet sex i sommer - men er det ikke rart at jeg ikke har merket symptomer før nå? I tillegg har jeg fått litt uregelmessige mensblødninger, mens man før nærmest kunne stille klokka etter meg. Vet NOEN hva dette er?! Setter stor pris på hjelp!

Fortsetter under...

Skrevet

Nå skal jeg ikke si sikkert, men det høres ut som du har fått kjønnsvorter. Kjønnsvorter er ofte harde og har en liten dupp på enden som du sier. Det finnes flere forskjellige typer virus som forårsaker kjønnsvorter. Man kan få utvendige vorter og innvendige vorter. De innvendige vortene kan være farlige da man tror at disse har noe med livmorhalskreft å gjøre. Jeg vil anbefale deg å gå til legen så for som mulig. Du vil få et middel du skal smøre på vortene slik at de forsvinner. Men selv om de forsvinner vil viruset alltid være i kroppen din, og du kan få nye vorter. For kvinner som har kjønnsvorter anbefales det at man går en gang i året å tar celleprøve av livmorhalsen.

Skrevet

Nå skal jeg ikke si sikkert, men det høres ut som du har fått kjønnsvorter. Kjønnsvorter er ofte harde og har en liten dupp på enden som du sier. Det finnes flere forskjellige typer virus som forårsaker kjønnsvorter. Man kan få utvendige vorter og innvendige vorter. De innvendige vortene kan være farlige da man tror at disse har noe med livmorhalskreft å gjøre. Jeg vil anbefale deg å gå til legen så for som mulig. Du vil få et middel du skal smøre på vortene slik at de forsvinner. Men selv om de forsvinner vil viruset alltid være i kroppen din, og du kan få nye vorter. For kvinner som har kjønnsvorter anbefales det at man går en gang i året å tar celleprøve av livmorhalsen.

Hjertelig tusen takk for svaret! :) Hvordan er det, kan man bli f. eks steril av å ha kjønnsvorter? Bestiller time raskt som fy uansett :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...