cathlin Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Jeg skrev et innlegg her som plutselig forsvant, (hva skjedde?) om dere kunne slette svaret jeg skrev til nicket "et tips" i tråden på psyk.forum om *seretoninets virkning på stemningsleie*, fordi noe av det jeg skrev + en link ble feil. Takk hvis det lar seg gjøre. mvh 0 Siter
Gjest et tips Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Det gjør ikke noe. Skjønte hva du mente. Dessuten går det ikke å bare slette ett innlegg, da forsvinner hele tråden. 0 Siter
cecily Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Det gjør ikke noe. Skjønte hva du mente. Dessuten går det ikke å bare slette ett innlegg, da forsvinner hele tråden. joda det går an å slette et enkelt innlegg. webbis har nettopp gjort det for meg da jeg ba om å få forfølgeren min vekk. og det fordi tilsynsmannen vår er så snill... c",) 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Fint om du oppgir en link til innlegget, så kan vi se nærmere på det. 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Det gjør ikke noe. Skjønte hva du mente. Dessuten går det ikke å bare slette ett innlegg, da forsvinner hele tråden. Alt som ligger under ett innlegg i en tråd forsvinner ved sletting. Dersom vi sletter hovedinnlegget, forsvinner hele tråden. Sletter vi et annet innlegg i en tråd, forsvinner svarene til dette innlegget, men ikke resten av tråden. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Skrevet 27. mars 2004 Fint om du oppgir en link til innlegget, så kan vi se nærmere på det. Hei:) Jeg får ikke til å lage link til ett enkeltsvar, men det er det eneste svaret "et tips" fikk i den tråden, så det går ikke ut over hovedinnlegget eller andre svar hvis det slettes. mvh 0 Siter
Gjest Moderator Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 Hei:) Jeg får ikke til å lage link til ett enkeltsvar, men det er det eneste svaret "et tips" fikk i den tråden, så det går ikke ut over hovedinnlegget eller andre svar hvis det slettes. mvh I såfall, kan du oppgi link til hovedtråden? 0 Siter
Gjest et tips Skrevet 27. mars 2004 Skrevet 27. mars 2004 I såfall, kan du oppgi link til hovedtråden? http://forum.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=2063771 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.