Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gjør ikke noe. Skjønte hva du mente.

Dessuten går det ikke å bare slette ett innlegg, da forsvinner hele tråden.

joda det går an å slette et enkelt innlegg. webbis har nettopp gjort det for meg da jeg ba om å få forfølgeren min vekk. og det fordi tilsynsmannen vår er så snill...

c",)

Gjest Moderator

Det gjør ikke noe. Skjønte hva du mente.

Dessuten går det ikke å bare slette ett innlegg, da forsvinner hele tråden.

Alt som ligger under ett innlegg i en tråd forsvinner ved sletting. Dersom vi sletter hovedinnlegget, forsvinner hele tråden. Sletter vi et annet innlegg i en tråd, forsvinner svarene til dette innlegget, men ikke resten av tråden.

Fint om du oppgir en link til innlegget, så kan vi se nærmere på det.

Hei:) Jeg får ikke til å lage link til ett enkeltsvar, men det er det eneste svaret "et tips" fikk i den tråden, så det går ikke ut over hovedinnlegget eller andre svar hvis det slettes.

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...