Gå til innhold

smertestillende og hasj.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nickløs akkurat nå skrev (På 27.3.2004 den 18.57):

Ikke noe men det blir jo dobbel dose av smertestillende da så hvorfor spise paralgin forte?

har fryktelige smerter i og rundt nyrene samtidig med at jeg har en reflukssykdom som gir mye kvalme. hvis jeg røyker demper dette kvalmen, for det er ekstremt viktig at jeg ikke kaster opp de medisinene jeg får for nyrene. hasj har ingen smertestillende effekt på meg bare kvalmedempende som det er kjent for å være. er ikke misbruker, gjør dette fordi jeg har veldige smerter og lurte bare på om dette kunne være farlig eller gi uønsket effekt. men takk for svar:)

Gjest nickløs akkurat nå
  Gia1 skrev (På 27.3.2004 den 19.25):

har fryktelige smerter i og rundt nyrene samtidig med at jeg har en reflukssykdom som gir mye kvalme. hvis jeg røyker demper dette kvalmen, for det er ekstremt viktig at jeg ikke kaster opp de medisinene jeg får for nyrene. hasj har ingen smertestillende effekt på meg bare kvalmedempende som det er kjent for å være. er ikke misbruker, gjør dette fordi jeg har veldige smerter og lurte bare på om dette kunne være farlig eller gi uønsket effekt. men takk for svar:)

Jeg har i hvert fall ikke opplevd det. Men jeg synes det virker smertestillende da men jeg har ikke slike smerter som deg. Jeg er helt klar over at det er kvalmedempende. I USA blir det gitt til kreftpasienter som blir kvalme av cellegift.

Synes det er på tide at det blir lovlig i Norge til medisinsk bruk. Litt bak mål at de kan gi morfin men ikke marihuana og hasj *rister oppgitt på hodet*

nickløs akkurat nå skrev (På 27.3.2004 den 19.33):

Jeg har i hvert fall ikke opplevd det. Men jeg synes det virker smertestillende da men jeg har ikke slike smerter som deg. Jeg er helt klar over at det er kvalmedempende. I USA blir det gitt til kreftpasienter som blir kvalme av cellegift.

Synes det er på tide at det blir lovlig i Norge til medisinsk bruk. Litt bak mål at de kan gi morfin men ikke marihuana og hasj *rister oppgitt på hodet*

helt enig! hasj er ikke i nærheten av så farlig som morfin. takk for svar og ha en fin kveld:)

Annonse

• 1 år senere...
Norwegian Blue
  mauren skrev (På 27.3.2004 den 23.11):

Det er bra det kan brukes til noe fornuftig:)

Bare synd at kreftfaren er mangedobbel så stor som den er med røyking.

At cannabis skulle være mere skadelig enn tobakk er en myte som ganske utrykkelig er tilbakevist.

Cannabisrøk går ikke så dypt i lungene som nikotinrøyk.

Cannabis kan faktisk reversere skader etter bruk av nikotin.

Cannabisbrukere har faktisk en liten men målbar MINSKING i antall krefttilfeller målt opp mot IKKE RØYKERE!

Til deg Gia1 : test med legen din om du kan bruke ibuprofen/ibux e.l. i stedet for paralgin, det finnes nemlig forskning som viser at cannabis forsterker effekten av virkestoffene i ibux. Og om du er redd for lungene dine bruker du en vaporizer for å få i deg thc uten forbrenning eller putter det i sjokolade/cacao/te e.l.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...