Gå til innhold

For høy forbrenning?

Anbefalte innlegg

Gjest Siwert

Hjelp!

Jeg er en mann på 22 år som veier altfor lite i forhold til høyden min.

Er 1.85 høy, og veier bare 60kg!!

Jeg spiser normalt og har alltid vært så tynn, men trodde kanskje jeg kom til å legge på meg når jeg ble eldre.

tør ikke vise meg i badeshorts om sommeren fordi folk glaner så fælt...det er også flere som har spurt kjæresten min om jeg har spiseforstyrrelser.

Har veldig lyst til å gå opp ihvertfall 10kg, men hvordan skal jeg greie det?

Finnes det noen medikamenter som kan redusere forbrenningen, eller må jeg følge spesielle dietter?

Ikke si at jeg må spise mer for det nytter ikke uansett!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141808-for-h%C3%B8y-forbrenning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hvordan du kan gå opp i vekt men hadde lyst til å fortelle deg at jeg syns slanke, tynne, hengslete gutter ser kjempefine ut, og det er det mange andre som syns også. Så når det tittes på stranda er det kanskje beundrende blikk? Hvis du er sunn og frisk og i god form er det slik du er bygget og er ment å være.

Lips1365380508

Hmm..trener du? Kanskje det hadde hjulpet ? Uansett så hadde du fått større muskler, og du haddde sett tykkere ut, desutten hadde du spist ennå mer,men hvis du sier at det ikke hjelper så tror jeg på deg. Broren min er ganske tynn,men spiser veldig mye. Rart i grunn..holder seg vel godt i aktivitet,men han trener ikke styrke..prøv det du, skader ikke!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...