Gå til innhold

Plagsom smatting


Bjenta

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er utrolig plaget av lyden av smatting fra min munn. Han er veldig var for lyder, og særlig smatting. Det har nå gått så langt at han ble innlagt på sykehus fordi legen trodde det kunne være hjerteinfarkt eller blodpropp. De fant ikke noe, og konkluderte med at den irritasjonen han har gått rundt med så lenge kunne føre til spenninger i brystet. Men hva kan vi gjøre med det? Han sier at det ikke alltid har vært der, det har kommet den siste tiden. Men hva kommer det av da? Og hvordan skal vi få ham frisk og meg fri for smatting. Det sliter veldig på samlivet vårt. Det går faktisk på helsa løs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rusle

Kan det være mer enn akkurat bare smattingen som plager ham? Slik at denne smattingen var dråpen som fikk begeret til å flyte over. Er det når du spiser at du smatter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har han andre psykiske plager enn at han lett blir irritert?

Er man deprimert kan man fort bli irritert av slike filleting.

Du skal absolutt ikke gå på eggeskall, men ta normale hensyn. Han må lære seg å leve med at andre mennesker lager noe lyd når de spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå jeg snakker at smattingen oppstår. Ellers er det ikke noen andre ting som plager ham så vidt jeg vet. Han er frisk og rask(bortsettfra smertene i brystet) og ikke deprimert nei.

HJÆLP, hva gjør jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå jeg snakker at smattingen oppstår. Ellers er det ikke noen andre ting som plager ham så vidt jeg vet. Han er frisk og rask(bortsettfra smertene i brystet) og ikke deprimert nei.

HJÆLP, hva gjør jeg.

Er det et samlivsproblem som gjør at han irriterer seg og får vondt i brystet?

Tror han selv at problemet er smattingen din? Er det noe nytt denne smattingen, eller er det bare nytt at han reagerer på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et samlivsproblem som gjør at han irriterer seg og får vondt i brystet?

Tror han selv at problemet er smattingen din? Er det noe nytt denne smattingen, eller er det bare nytt at han reagerer på det.

Hele problemet er denne smattingen. Det er derfor han har fått så vondt i brystet.Hvis du gruer deg til noe, så får du kanskje vondt i magen og føler deg uvel. Han få vondt i brystet. Det har kommet den siste tiden. Ellers er det ikke noe annet som plager oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Melonenipølsa

Kan det være mer enn akkurat bare smattingen som plager ham? Slik at denne smattingen var dråpen som fikk begeret til å flyte over. Er det når du spiser at du smatter?

Hva trodde du det var? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten signatur

Hva trodde du det var? :D

At hun smattet når hun pratet. Bjenta sier faktisk det, nevner ikke spising. Slik smatting er jo mer vanlig, veldig irriterende det også derimot.

Men faktisk så ERd et enkelte mennesker som har en slags smattelyder når de prater også. Det kan nok irritere det også. Er en tørr i munnen så blir det en spesiell smattelyd. Kan høre det på TV noen ganger. Hadde en lærer som var plaget med at spyttet tøt ut i munnvikene på han når han pratet. Jeg fikk aldri med meg hva han sa, siden det var både ekkelt og irriterende å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...