Gå til innhold

Hva i alle dager kan dette være?

Anbefalte innlegg

Gjest snøft

Jeg er en gutt på 22 og har aldri før blødd neseblod, men i det siste har dette skjedd flere ganger helt uprovosert.I tillegg hender det ofte at jeg får kalde fingre og skjelver veldig en stund i fingrene. Er innimellom småsvimmel og får uklart syn.

I tillegg er jeg hele tiden slapp og trøtt.

Moren min har hatt hjerneblødning, lurer på om det kan ha noe å si, uansett lurer jeg på hva disse tingene kan være symptomer på..?

...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141928-hva-i-alle-dager-kan-dette-v%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kizza1365380506

Noen blør neseblod når de er veldig trette og stresset. Det kan jo være det med deg også, du sier jo du er trøtt og slapp. Jeg anbefaler deg å gå til lege å få målt jerninnholdet i blodet ditt, samt b-12. Mangel på jern kan også gi svimmelhet og synsforstyrrelser. Det trenger jo ikke være så enkelt men vi får håpe det for din skyld.

Fortell legekontoret hvordan du har det, så avgjør de hvor fort du skal ha time.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...