vanilje Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Det har tatt mange dager før jeg har klart å skrive dette innlegget. 4.time av denne behandlingen ble litt vel tøff og jeg har brukt lang tid før jeg har klart å sette ord på det som skjedde. Vi startet timen der forrige time stoppet, eller dvs, hun ba meg finne en ny egenskap siden den forrige ikke hadde virket så bra. Men det var lettere sagt enn gjort. Om det hadde noe med at jeg nå visste hva hun ville be meg om, eller at jeg rett og slett ikke har flere egenskaper som bestandig stemmer, det vet jeg ikke. Etter at jeg hadde tenkt veldig lenge, så bestemte hun seg for å skifte tema. Hun ba meg finne et av de minnene vi hadde jobbet med første time. Så ba hun meg si hva det var overgriperen positivt hadde prøvd å få til i overgrepssituasjonen. Hun sa at situasjonen ikke ble positiv for meg, men jeg måtte prøve å se hva han hadde tenkt.(Hun brukte ikke disse ordene, men det er lettere å forklare for dere på denne måten.) Da jeg satt der og ble stilt det spørsmålet, føltes det som om...ja, jeg vet ikke...jeg ble trist, fortvilet, sint, skuffa, rasende, alt på en gang. Jeg sa flere ganger at hun ikke kunne be meg om å svare på det, at jeg ikke klarte svare, at jeg ikke ville, men hun fortsatte å spørre. Tårene rant hele tiden og jeg følte det som at hvis jeg svarte på det, så ville hele verden min rase i grus. Ja, jeg tenkte faktisk at hun likså godt kunne ha bedt meg om å ha sex med ham igjen (bortsett fra at han er død...) Tilslutt sa jeg: "jeg håper du har en mening med å spørre meg om dette..." og hun svarte ja... så jeg sa at jeg ikke behøvde gjette hva han positivt prøvde å få til, jeg visste det. (Han ville at jeg skulle ha det godt.) Så spurte hun: "Var det noen andre måter han kunne ha fått til de tingene på?" Men da var jeg så sliten og sint at jeg tenkte ting som: han kunne ha hengt seg!!!, han kunne ha reist til helvete!!! etc... så jeg sa bare at jeg tenkte på ting som innebar at jeg ikke ble født, så da ba hun meg finne noen nye alternativer. Timen fortsatte litt til, men jeg trenger vel ikke si at jeg var temmelig sliten etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141954-traumebehandling-4time/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bugge1365380662 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Nå jobber du veldig bra,kjære vanilje.Og dette vil du garantert få mye igjen for.Høres vannvittig tøft ut,men du klarer det jo! Et av mine yndlingsmottoer er at å føle seg svak, ikke er det samme som å være svak. Nå er du sterk og tøff,selv om følelsene dine kanskje ikke henger med på den tanken. Spennende å lese om behandlingen din. Stå på og lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/141954-traumebehandling-4time/#findComment-893912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.