Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for at du har tenkt på meg :o)

Har nå vært der. Intervjuet var veldig avslappet og uformelt. De spurte ikke om jeg kunne beskrive meg selv eller sterke/svake sider - kun informasjon, og noen få spørsmål (hvordan jeg ser på tverrfaglig samarbeid og hvordan jeg takler konflikter osv.). De kjenner litt til meg fra før - har tatt oppdrag for dem.

Ifølge dem er jeg den eneste som hittil er innkallt til intervju - og de hadde ikke noen umiddelbare planer om å innkalle flere. Ble litt paff - jeg som skikkelig har psyket meg ned og tenkt at det er for mange søkere til å ha tro på å få jobben (nå har jeg skrudd forventningene litt opp, men tør fremdeles ikke håpe for mye). Glemte å spørre om der var noen interne søkere, men tror/håper ikke. De skal samkjøre med den andre plassen jeg var på intervju, så nå er det bare å vente spent. Glad jeg er ferdig med intervju - for denne gangen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141994-vanedis/#findComment-893705
Del på andre sider

Tusen takk for at du har tenkt på meg :o)

Har nå vært der. Intervjuet var veldig avslappet og uformelt. De spurte ikke om jeg kunne beskrive meg selv eller sterke/svake sider - kun informasjon, og noen få spørsmål (hvordan jeg ser på tverrfaglig samarbeid og hvordan jeg takler konflikter osv.). De kjenner litt til meg fra før - har tatt oppdrag for dem.

Ifølge dem er jeg den eneste som hittil er innkallt til intervju - og de hadde ikke noen umiddelbare planer om å innkalle flere. Ble litt paff - jeg som skikkelig har psyket meg ned og tenkt at det er for mange søkere til å ha tro på å få jobben (nå har jeg skrudd forventningene litt opp, men tør fremdeles ikke håpe for mye). Glemte å spørre om der var noen interne søkere, men tror/håper ikke. De skal samkjøre med den andre plassen jeg var på intervju, så nå er det bare å vente spent. Glad jeg er ferdig med intervju - for denne gangen...

Så deilig at det gikk bra. Jeg syns det er typisk at det går bra nettopp når man har psyket seg litt ned. Gratulerer med vel overståtte intervjuer!

Jeg vet ikke noe nytt om jobb, men idag har det vært helt nydelig ute og jeg har tenkt at jeg kanskje godt kunne være arbeidsledig til september? ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141994-vanedis/#findComment-893949
Del på andre sider

Så deilig at det gikk bra. Jeg syns det er typisk at det går bra nettopp når man har psyket seg litt ned. Gratulerer med vel overståtte intervjuer!

Jeg vet ikke noe nytt om jobb, men idag har det vært helt nydelig ute og jeg har tenkt at jeg kanskje godt kunne være arbeidsledig til september? ;)

Takk!

Ja, det er om sommeren det går an å være hjemme...

Krysser likevel fingrene for at du får deg jobb så snart som mulig ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/141994-vanedis/#findComment-893961
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...