Gå til innhold

gitt opp av psykiatrien!


Gjest trinelisetrisemise

Anbefalte innlegg

Gjest trinelisetrisemise

jeg har forrsøkt å ta livet mitt mange ganger. Sist gang tok jeg 3mnders forbruk av antidepressiva på engang og havnet i koma i noen dager. Det ser vist ut til at ingen medisin hjelper på meg. Jeg føler at legene har gitt meg helt opp. Noe som er veldig frustrerende siden jeg sliter veldig med det å gi opp selv. Litt om meg selv. Jeg er selvskader , veldig deprimert. Veldig suicidal. Legene sier det er et mirakel at jeg er i livet i dag etter alle de crazy forsøkene. Nå er jeg innlagt og jeg slipper ikke ut. Det virker som om de har tenkt å beholde meg her også. Jeg blir bare oppbevart og fotfulgt på lukket avdeling . jeg har vært her i to måneder nå og jeg er innlagt på tvang. Ikke skjønner jeg at de kan holde meg innlagt , jeg er jo ikke psykotisk eller noe.

Jeg bare klarer ikke mer , har det så ufattelig vondt og jeg vil ikke leve lenger.

Ikke får jeg behandling eller psykolog. Det eneste jeg får er masse beroligende som gjør meg sløv. Det virker som om de ikke tåler at jeg er sint og hysterisk og utagerer. Jeg har aldri gjort noe mot andre bare med meg selv. Legen min sier hun ikke tror på AD fordi at man blir mer impulsiv og at det er større sjanse for selvmord. Jeg skjønnner jo at de er bekymret pågrunn av min forhistorie. Men likevel. Jeg kan ikke bli sperret inne for alltid. Og noe bedre blir jeg ikke av det. Nå har jeg mistet all kontakt med venner og det eneste jeg gjør er å være på avdelingen.

Det finnes spesialsentre i sverige for folk med spiseforstyrrelser , så hvorfor finnes det ikke noe som kan hjelpe meg til å bli bedre. Jeg vet ikke grunnen til at jeg er så deprimert , jeg bare er det. Egentlig var jeg vel det man kalle lovende. flink på skolen og sosialt. Etter at jeg kom inn i psykiatrien har jeg helt mistet det livet. Nå er det bare meg og de vonde tankene , selvskadingen og selvmordsforsøkene gang på gang. Her på avdelingen er det dessuten bare psykotiske med vrangforestillinger og jeg føler meg ikke hjemme her i det hele tatt. Jeg hater å være her , men samtidig vet jeg at det blir på`n igjen hvis jeg kommer ut.

er jeg et håpløst tilfelle som til slutt kommer til å ende opp som selvmord UANSETT?

jeg vet ikke hva jeg skal gjøre , legene vet ikke hva de skal gjøre , er det rart at jeg er fortvilet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette er mitt nick

Jeg tror nok absolutt ikke de har gitt deg opp! Jeg følte meg mer gitt opp da jeg ble skrevet ut fra skjermet avdeling pga et alvorlig selvmordsforsøk. DA ville jeg følt meg gitt opp, for da er det liksom ingen som bryr seg om du lever eller dør. Men i din situasjon er det jo en grunn for at de holder deg på sykehus, de bryr seg og forsøker å hjelpe deg!! Prøv å hold ut litt til:) Får du ikke noen medisiner da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...