Dorthe Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Har du stått opp? Musa til dataen er helt umulig og jeg har ikke fått den i stand før nå. Jeg tenkte på lunsjen og jeg har bare det gamle telefonnr ditt ) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Shit! Det ble borte for meg, jeg ble ringt inn på jobb tidlig i dag ser du..:-I Sorry.. I morgen skal jeg også jobbe tidlig, men jeg er veldig åpen for å ta den igjen senere i uka... Jeg har ikke nummeret ditt lenger heller, gikk tapt med gammel telefon, men kan du maile meg det på [email protected] hadde det vært kjempefint! 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Skrevet 30. mars 2004 Shit! Det ble borte for meg, jeg ble ringt inn på jobb tidlig i dag ser du..:-I Sorry.. I morgen skal jeg også jobbe tidlig, men jeg er veldig åpen for å ta den igjen senere i uka... Jeg har ikke nummeret ditt lenger heller, gikk tapt med gammel telefon, men kan du maile meg det på [email protected] hadde det vært kjempefint! sendt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.