Gå til innhold

.....


kvakker

Anbefalte innlegg

Dette er bedre enn en dagbok.Her blir man hørt uten å bli gjenkjent.

Jeg kjenner mørket mitt komme nærmere for hver dag.Jeg har prøvd å bremse,men det er ikke lenger meg som styrer.

Jeg har i flere år hatt en spesiell drøm om natten.Det er en veldig spesiell drøm,og den kommer ikke hver natt.Den er spesiell fordi den rister meg langt inn i sjelen,og fordi jeg klare å tenke som vanlig i den drømmen.Når jeg drømmer den, så kan jeg si til meg selv at nå må jeg si sånn eller sånn,ellers skjer det samme som sist jeg drømte om det.Jeg klarer å bruke fornuften min i de drømmene.

Og det er kun EN ting det handler om i de drømmene.Mørket som er etter meg og vil hente meg.Og for hver gang jeg drømmer det, så er han nærmere.Og det er så kaldt og mørkt,som jeg aldri har kjent maken til.Jeg fikk til og med sett ansiktet hans.

Men de to siste gangene,har de vært anderledes.De var varm og gav meg trygghet.Det var min nå avdøde stefar jeg traff.Og det var så godt.Jeg trengte den.Jeg lengter etter å føle meg så trygg.En helt fantastisk følelse.

Takk kjære dagbok,for at du var ørene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...